TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bergen: Svart/mørk MKIV Supra pÃ¥ Nesttun?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#155630  av Mr2 Mk2

Var en Supra som parkerte utenfor jobben,en sort med prøveskilter.Så ut som Engelske skilter bak prøveskiltet(var hvertfall gule),så du noe til det?

#155669  av James

Visst jeg ikke tar helt feil, så har jeg sett den samme bilen her på Os før...
Meget pen var den hvertfall.... :D

#155870  av Turbotrille

Vi kom fra Nesttun, i lyskrysset etter der med kollektivfeltet mot Paradis så skulle vi ned mot sjølnjen, da kom den opp derfra, så fikk bare sett den komme gjenom rundkjøringen og kjøre mot Nesttun.
Det jeg så var en mørk Supra, med feit bakpotte og prøveskilt...
Det var en som satt i den andre bilen som jeg kjørte sammen med som sa det kunne se ut som bilen var høyrerattet..

#156106  av tommis

Var det denne dere har oppservert? Hadde prøveskilt på Supran min i hælga :D
Vedlegg
IM000277.jpg
IM000277.jpg (145.89 kiB) Vist 766 ganger

#156108  av James

tommis skrev:Var det denne dere har oppservert? Hadde prøveskilt på Supran min i hælga :D
Kongebil! Likte loff-varmeren din godt. :twisted:
Du har vel ikke vert innom Os før då med Supraen din? Mener å ha sett den...

#156110  av tommis

Den står vinterlagret på Os. Var på Os i gårkveld å vaska den på Statoil :wink:

#156112  av Mr2 Mk2

tommis skrev:Var det denne dere har oppservert? Hadde prøveskilt på Supran min i hælga :D
hm godt mulig,parkerte du utenfor Toyota på minde forrige uke??

#156113  av James

Så gjekk jeg glipp av det!! Når får jeg sitte på en tur då? :lol:

#156129  av tommis

Kan stemme det ja, var en tur på binders. Men det må vær 2 uka sidn!
Sist redigert av tommis den 13 feb 2006 18:42, redigert 1 gang totalt.

#156132  av tommis

James bessesen skrev:Så gjekk jeg glipp av det!! Når får jeg sitte på en tur då? :lol:
Det må bli neste gang jeg bestemer meg for å kjøpe prøveskilt :) Bor du på Os :?:

#156135  av SeT

tommis skrev:Den står vinterlagret på Os. Var på Os i gårkveld å vaska den på Statoil :wink:
Vært ute i "øyane" med bilen før eller? kanskje der den står vinterlagra?

#156138  av James

tommis skrev:
James bessesen skrev:Så gjekk jeg glipp av det!! Når får jeg sitte på en tur då? :lol:
Det må bli neste gang jeg bestemer meg for å kjøpe prøveskilt :) Bor du på Os :?:
Hehe, den e fin! Jeg spanter gjerne prøveskilt! :D Ja bor på Os på vei ut mot Øyane...

#156151  av tommis

SeT skrev:
tommis skrev:Den står vinterlagret på Os. Var på Os i gårkveld å vaska den på Statoil :wink:
Vært ute i "øyane" med bilen før eller? kanskje der den står vinterlagra?
Den står i en garasje på Lepsøy. Litt før brua

#156167  av Erikj

SÃ¥g deg :) RÃ¥mandig bil , fortell mer om den da. skiltplaner ?