TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dritt vær

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #155015  av BT-GTI

helv#ete nå er jeg lei dette dri"t været i dette landet. det er meldt 15 cm snø til og det har kommi 20 fra før. :roll:

jeg trodde virkelig at vi hadde ødelagt det ozon laget nok til at vi ikke kom under 1-grad.

det er bare å nappe ut caten og spraye vilt med hårspray og gud veit hva, FOR JeG ER LeI SnØ OG KuLdE!!!!!!! :shock:

#155022  av jumbo

pfft, litt snø er da 50 ganger bedre enn konstant slaps/is hele vintern :P

#155029  av FireWalk

jumbo skrev:pfft, litt snø er da 50 ganger bedre enn konstant slaps/is hele vintern :P
Hehe... skulle gjerne hatt snø og is jeg fremfor konstant regn og slapse slik som det er her på kysten.

og BY the way, la plutselig merke til underteksten din Jumbo!! :P You bastard! :twisted:

#155033  av sindrejl

jumbo skrev:pfft, litt snø er da 50 ganger bedre enn konstant slaps/is hele vintern :P
jo takk.. skulle gjerne hatt det sånn at snøen lå på bakken etter det snødde. Her i trondheim snør det gjerne 20cm en dag, så regner det dagen derpå.. virker som dette er helt vanlig prosedyre for vinter-helv#/& :(

#155037  av jumbo

FireWalk skrev:og BY the way, la plutselig merke til underteksten din Jumbo!! :P You bastard! :twisted:
:P

#155048  av nowa

Så lenge det ikke blir slik at framleppa på bilen fungerer som snøskuffe så synes jeg det bare er moro med litt nysnø jeg :)

#155091  av ErikG

Her er det ihvertfall supert sladdeføre!!! Helt til saltet tar over :x

#155105  av FireFox

FireWalk skrev: og BY the way, la plutselig merke til underteksten din Jumbo!! :P You bastard! :twisted:
Rofl :lol:

Gleder meg til sommern jeg da :) er rimelig lei snøen jeg å.

#155133  av jsun

ErikG skrev:Her er det ihvertfall supert sladdeføre!!! Helt til saltet tar over :x
Trenger ikke snø.... bare mer HK... det fant jeg ut i dag med en 90 Quattro med 350Hk......

#155172  av Grøndis

Flere enn bare meg som savner sommer å SOL ser jeg.

#155216  av mr_2

Savner sommerfelgene jeg...Savner den varme sommervinden som blåser nedover nakken når jeg kjører med targaen av :cry:

#155223  av jonny on the spot

ja Damn you winter :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#155232  av cs2451

Er jo greitt så lenge det er vinter. Men det regner jo annenhver dag. Dritt lei.

#155246  av GT4 CS

Herlig føre :D Men ja, man kan jo ikke nekte for at man gleder seg til sommer,sol og lettkledde damer som er en ren fryd for øyet :wink:

#155248  av sleeper

Jeg er DRITTLEI og måke snø jeg!!! kommer bare mer og mer jo!!!!!
er ikke så moro og tenke på at hver hævla gang jeg skal ut med bilen må jeg grave i 30 min først!!!! :evil: