TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• horn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #154977  av doffy

noen som har peiling på hvor det går an å få tak i et sånt horn som ble brukt på sånne biler som dette:

Det jeg mener er et sånt horn som høres ut som om man trakker på en kamel eller noe sånt :? om noen skjønner hva jeg mener :P
Vedlegg
4th%20ride%20in%20old%20car.jpg
4th%20ride%20in%20old%20car.jpg (45.44 kiB) Vist 65 ganger

#154980  av Andreazz

Vi har et sånn hjemme! Er 6volt, og lager en syk lyd :D Høres ut som du sier ja, at man kveler 10kameler på en gang :lol:

#154981  av doffy

er det til salgs?????

#155106  av FireFox

lol, hva skal du med det?? :)

#155140  av Andreazz

doffy skrev:er det til salgs?????
Hehe, nei tror ikke det.. Stefaren min sammler på alt mulig rart som er gammelt, det ligger på en hylle sammens med mange gammle radioer :)

#155154  av doffy

FireFox skrev:lol, hva skal du med det?? :)

Fløyte vel.. :lol: har egentlig hatt lyst på et sånt, så tenkte kanskje noen her hadde et liggende eller visste om noen som har :P

Fant på ebay til 25$ men blir litt stress bare for et horn :?

#155155  av doffy

FireFox skrev:lol, hva skal du med det?? :)

Fløyte vel.. :lol: har egentlig hatt lyst på et sånt, så tenkte kanskje noen her hadde et liggende eller visste om noen som har :P

Fant på ebay til 25$ men blir litt stress bare for et horn :?

Andreazz, du må høre med han om han heller vil ha noen kroner i pengesamlingen sin 8)