Tenkte å lage noen poster litt fremover jeg og. 
Kun noen uker siden jeg kjøpte den så er jeg igang med å pelle den fra hverandre.
Begynte først med å invistere i defa alarm og motorvarmer. Har også fått tak i en hks turbotimer.
Dette kommer sannsyligvis til våren 

Border kit
94+ lykter(kommer til neste uke 

)
 )
overhaling av turboen
vanninspøytning..
++
Edit
Samt godkjenne den med turbo motor.

Kun noen uker siden jeg kjøpte den så er jeg igang med å pelle den fra hverandre.
Begynte først med å invistere i defa alarm og motorvarmer. Har også fått tak i en hks turbotimer.
Dette kommer sannsyligvis til våren

Border kit
94+ lykter(kommer til neste uke

)
 )overhaling av turboen
vanninspøytning..
++
Edit
Samt godkjenne den med turbo motor.
Vedlegg
IMG_0226.jpg (74.92 kiB) Vist 1576 ganger
005.jpg (32.48 kiB) Vist 6205 ganger
Blitz dumpventil montert
IMG_0224.jpg (88.14 kiB) Vist 1583 ganger
IMG_0223.jpg (127.7 kiB) Vist 1565 ganger
IMG_0235.jpg (63.77 kiB) Vist 1568 ganger
						 Sist redigert av Larsen den 01 aug 2007 20:55, redigert 5 ganger totalt.

Hvordan materiale har du brukt til og isolere rørene da? Er det bare meg eller kjører du uten varmeskjoldet over turboen
 Hvordan materiale har du brukt til og isolere rørene da? Er det bare meg eller kjører du uten varmeskjoldet over turboen

som igjen førte til at motoren ikke startet selv etter å ha plugget alt på plass. Så det har blitt to kjedelige uker med feilsøking som ende med at bilen startet igår. Hvorfor vet jeg ikke helt, men det var vel en kombinasjon av dårlig bensin, kulde og gamle tennplugger.
 som igjen førte til at motoren ikke startet selv etter å ha plugget alt på plass. Så det har blitt to kjedelige uker med feilsøking som ende med at bilen startet igår. Hvorfor vet jeg ikke helt, men det var vel en kombinasjon av dårlig bensin, kulde og gamle tennplugger.