TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Daukjørt" Volvo 245, praktisk bruksbil til salgs

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #153633  av Anders gullstein

Kjempepraktisk bruksbil til salgs på finn.no. Ekstra lang type, ser ut som den er i bra stand og lav km.

Se for deg å ha kjørt til butikken/skolen/jobben/biltreff med den der :lol:

Går sikkert ikke noe særlig i starten siden den mest sannsynlig er "daukjørt" :wink:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 794&page=4
 #153634  av sindrejl

Anders gullstein skrev:Kjempepraktisk bruksbil til salgs på finn.no. Ekstra lang type, ser ut som den er i bra stand og lav km.

Se for deg å ha kjørt til butikken/skolen/jobben/biltreff med den der :lol:

Går sikkert ikke noe særlig i starten siden den mest sannsynlig er "daukjørt" :wink:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 794&page=4
daukjørt var nok rette ordet ja :P

#153654  av Andreazz

Hadde godt lite og!
Dette hadde jo vert en perfekt bilstereo-bil..

#153656  av @lpher

Andreazz skrev:Hadde godt lite og!
Dette hadde jo vert en perfekt bilstereo-bil..
Tenkte akkurat på det jeg også! :D

#153658  av Svinball

Jeg tenkte sladdevogn jeg da... :roll: Sikkert fin å komme rundt svingene med den der ja... Bare synd det kun er plass til 3 da... :roll:
Og den baki må ligge... :lol:

#153664  av celica4ever

Svinball skrev:Jeg tenkte sladdevogn jeg da... :roll: Sikkert fin å komme rundt svingene med den der ja... Bare synd det kun er plass til 3 da... :roll:
Og den baki må ligge... :lol:

Den var bra LOL :lol:

#153669  av cameleon

Den var jo bare dødskul. Perfekt bil for de som kjører bilen sin på henger. plass til å sove baki er det også :P

#153675  av Andreazz

cameleon skrev:Den var jo bare dødskul. Perfekt bil for de som kjører bilen sin på henger. plass til å sove baki er det også :P
..i Dracula kostyme..

#153676  av TurboKnut

Andreazz skrev: ..i Dracula kostyme..
Rafinert sex kalles det...

#153680  av cameleon

TurboKnut skrev:
Andreazz skrev: ..i Dracula kostyme..
Rafinert sex kalles det...
Hæhæhæ :mrgreen:

#153698  av jonny on the spot

Hvis du på DØD og (liv) skal ha den der så ville jeg montert SENG....Og selfølgelig et ''lite'' anlegg

#153703  av jumbo

Uff minner meg om når oldemor gikk bort for noen år siden... Jeg satt på med et søskenbarn i likfølge og klarte faktisk å nevne noe om hvordan de unngår at slike biler blir daukjørte. Jeg MENTE ikke å spøke i det hele tatt, men når det første var sagt var jo skaden skjedd... slite med å holde latteren unna mens man er på vei inn i en begravelse er IKKE behagelig :D

(og ja, er faktisk sann story, og ikke en av de mange lignende røverversjonene :)

#153743  av cameleon

jumbo skrev:Uff minner meg om når oldemor gikk bort for noen år siden... Jeg satt på med et søskenbarn i likfølge og klarte faktisk å nevne noe om hvordan de unngår at slike biler blir daukjørte. Jeg MENTE ikke å spøke i det hele tatt, men når det første var sagt var jo skaden skjedd... slite med å holde latteren unna mens man er på vei inn i en begravelse er IKKE behagelig :D

(og ja, er faktisk sann story, og ikke en av de mange lignende røverversjonene :)
Hehehehe :lol:

#153783  av Anders gullstein

En turbo motor og diffsperre, så har den vært ypperlig til breisaldd med den lange akselavstanden :lol:

#153829  av GT4 CS

Skikkelig pussy van :wink: