TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Riktige dekk til rett bil....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #153204  av TurboKnut

En kamerat var å tittet på denne GT4'n i Italia, og tok en del detaljbilder av den.
Jeg oppdaget at dekkene som sitter på denne bilen var HELT FEIL... bare se...
Vedlegg
P1232434 (Medium).jpg
P1232434 (Medium).jpg (77.26 kiB) Vist 71 ganger
P1232436 (Medium).jpg
P1232436 (Medium).jpg (74.89 kiB) Vist 81 ganger

#153208  av Andreazz

haha :lol:
Litt rust i skjerm-kanten hvar det og.. :)

#153209  av tojo

:D haha sup(erb)ra dekk,kommer denne bilen til Norge?

#153218  av sleeper

virker som det var greit understell på den da..:-)

#153244  av GT4 CS

Skuffende at dekkene ikke var frynsete i ytterkantene, får håpe det var nye dekk;) Men felgene var lekre da hehe, og om noen lurer på hvordan dekkene skal se ut om man elsker bilen så se under
Vedlegg
høst bilder 056.jpg
høst bilder 056.jpg (28.61 kiB) Vist 80 ganger

#153249  av TurboKnut

sleeper skrev:virker som det var greit understell på den da..:-)
Ja, den har vistnok gått noen løp :wink: (X-rallybil)

#153334  av TheStig

GT4 CS skrev:Skuffende at dekkene ikke var frynsete i ytterkantene, får håpe det var nye dekk;) Men felgene var lekre da hehe, og om noen lurer på hvordan dekkene skal se ut om man elsker bilen så se under
Ikke verst, godt brukte TS-1 dekk.. Jeg er iallefall veldig fornøyd med de dekkene. Blir varm litt vel fort, men sinnsykt bra på både vått og tørt

#153441  av TurboKnut

Bilen ble kjøpt og er til salgs (står hos en kamerat av meg i Tyskland).
Tas hjem om noen vil ha den, - frakt og alle papirer ordner jeg (evt kan den hentes av kjøper om noen vil ha en fin tur fra Syd-Tyskland).
Bilen er bygget som en rally bil uten bur, med skikkelig understell og har gått noen "hobbyløp" (bla på isbane !! i italia). En eier siden ny, litt slitt original lakk (ikke opplakkert eller skadet), skinninteriør og stor spoiler bak. Det som ser ut som rust i hjulbuer skal vistnok ikke være det.
Dette er en billig bil - kommer under 190k med skilter !!

Flere bilder og info kommer i egen tråd i kveld.

#153446  av GT4 CS

TheStig skrev:
GT4 CS skrev:Skuffende at dekkene ikke var frynsete i ytterkantene, får håpe det var nye dekk;) Men felgene var lekre da hehe, og om noen lurer på hvordan dekkene skal se ut om man elsker bilen så se under
Ikke verst, godt brukte TS-1 dekk.. Jeg er iallefall veldig fornøyd med de dekkene. Blir varm litt vel fort, men sinnsykt bra på både vått og tørt
Skal da brukes, jo de sitter veldig bra, men som du sier blir de litt fort varme, hadde gummikaker på begge sidene av bilen etter noen harde runder på banen, men de gjorde faktisk jobben for det :wink:
Sitter faktisk UTROLIG bra på vått føre,ble helt overasket over hvor snille de var etter en dag på vålerbanen i øsende regn, og ikke var de noe dårligere på vanlig vei heller, så man skal ikke se bort ifra at det blir slike i sommer også.