TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nybilen, ønsker noen meninger..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #152033  av j.larssen

Bilen jeg har bestilt. Noen meninger?
Vedlegg
MR2-1.jpg
MR2-1.jpg (11.33 kiB) Vist 1803 ganger
MR2-4.jpg
MR2-4.jpg (13.34 kiB) Vist 1803 ganger
MR2-3.jpg
MR2-3.jpg (13.5 kiB) Vist 1804 ganger
MR2-2.jpg
MR2-2.jpg (9.34 kiB) Vist 1804 ganger

#152034  av sigheri

Gratulerer

SÃ¥ pen ut den der, men fjern vingen..... :wink:

Er det turbo?

#152036  av celicat23

Liker ikke lexus lysene. Og er det bare meg, eller er det sideskjørt og hekk skjørt, men helt orginal frontfanger? Ville hatt noe på fronten også, som passer til sidene og hekken.

Ellers så det ut som en fin MR2. Syns vingen til og med passet bilen. Grattis!

#152038  av predator

Bullseye :P Fin den der ja, men litt enig ned han over her... Skaff deg 94 vinge :wink:

#152040  av j.larssen

Takker! :D Er side skjørt og bak skjørt ja. Tenkt å få på noe fremme og når jeg får hentet den. Desverre ikke turbo, vanlig 2L. Ikke stor fan av denne type vinge, men syntes den passet bilen veldig godt.

#152049  av aneriks

er ening med de som sier at vingen bak ikke passer helt på en mr2, ellers var bilen kjempe fin :D

#152056  av GT_rider

Bort med vinge og lexuslyktene :) Ellers en fin bil. Likte inredningen :)

#152061  av toyota_mr2

de var en fin bil men jei tror ikke du får gokjent den vingen her i norge
desvere

#152063  av j.larssen

toyota_mr2 skrev:de var en fin bil men jei tror ikke du får gokjent den vingen her i norge
desvere
importbil. så lenge den er godkjent inn i landet, er det ikke problem. :lol:

#152089  av Ivar

j.larssen skrev:
toyota_mr2 skrev:de var en fin bil men jei tror ikke du får gokjent den vingen her i norge
desvere
importbil. så lenge den er godkjent inn i landet, er det ikke problem. :lol:
En smule misvisende svar kanskje?

Du tenker kanskje på EØS-reglene. En bil som er godkjent og importert fra et EØS-land skal teoretisk sett bli godkjent i Norge også. Praksisen varierer.

#152099  av cameleon

den bilen der kan bli ekstremt rå om du fjerner vingen. setter på 98 vinge. fjerner baklyktene og setter på 94+ lykter, samt å sette på en annen front/leppe. da har du en rå bil etter min mening :wink:

grattis!

#152100  av toyota_mr2

oki en kamerat av mei prøvte å gokjene en sån vinge her da sa di nei pågrun av at du kune skade noen vis du sjørte på dem

#152106  av James

Grattis!
Kongebil det der! Liker vanligvis ikke lexuslykter og aluvinge, men ser sikkert betre ut på ekte enn på bilder.. Som di andre også sier, skaff deg en 94/98 vinge og 94+ lykter... :wink:

#152124  av celicat23

toyota_mr2 skrev:oki en kamerat av mei prøvte å gokjene en sån vinge her da sa di nei pågrun av at du kune skade noen vis du sjørte på dem
Dette er varierende fra biltilsyn til biltilsyn. Har en kammerat som hadde samme problemet med sin bil: fikk beskjed fra ett biltilsyn om å fjerne den, og når han dro ett annet sted var det helt ok.

Sånt som gjør biltilsynet så flott å ha med å gjøre: det er noen som jobber der som er kun ute etter og ødlegge for andre.