TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forslag til fam bil(til ein som er grønn pÃ¥ bil)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #151342  av Mr2stord

Har ein bror som skal seg sin første bil, han har null innterese for bil og fiks av bil. Han skal bruke opp til hundre tusen på ein bil som han får plass til barnevogn i. Nokon som har gode forslag til ein bil som ikkje har mykje feil?

#151343  av lasserj

corolla stv 98+

#151344  av blixern

Toyota Avensis ?
Peugot 406 ? (knall bra bil vis han får med HDI motor)

#151347  av Andreazz

96-98 Volvo 940LT stv..

#151510  av lasserj

blixern skrev:Toyota Avensis ?
Peugot 406 ? (knall bra bil vis han får med HDI motor)
for all del ikke kjøp fransk!! dæm drikk jo på jobb for fan :shock:

#151515  av jsun

Nissan Primera STV er ikke dumt heller :wink:
Kjedelig, men driftsikker, og god å kjøre :)

#151577  av TOYPARTS

Caldina?hehe neida dårlig forslag, har selv en avensis turbodiesel med snart 400k på telleren, ikke noe feil med de, men ikke kjøp 1,8l bensinvarianten, den motoren sliter toyota med.

#151727  av kodalracing

ikke hvis de har bytta bloka på den og dette er bare feis liften.
ar ikke hørt om noen problemer etter blokk bytte.

#151735  av lasse

TOYPARTS skrev:Caldina?hehe neida dårlig forslag, har selv en avensis turbodiesel med snart 400k på telleren, ikke noe feil med de, men ikke kjøp 1,8l bensinvarianten, den motoren sliter toyota med.
Sjefen på jobben min hadde en sånn en,drakk mer olje enn bensin på slutten, selv med kun 130000 på telleren...

#151762  av Maverick

Tør jeg foreslå Carina, evt Carina STV?
Makan til driftsikkerhet .. :) Og du får en god en for langt under 100 lapper :)

#151766  av TOYPARTS

kodalracing skrev:ikke hvis de har bytta bloka på den og dette er bare feis liften.
ar ikke hørt om noen problemer etter blokk bytte.
De setter jo inn samme blokken igjen, så at ikke problemene er kommet er fordi at ikke de er gått langt nok enda, er jo ikke alle det er problemer med heller, men de fleste.

#151905  av Mr2stord

Takk for mykje gode tips fra dåke. Ser at Avensis er kjørt veldig langt når dei komme ned i hundre tusen klassen. Men so klart er da nok mykje bil igjen der. Primera har eg sjølv vore utefor litt problem med, register kjeden har laget veldig lyd. Og litt andre små ting. Håpe på fleire gode forslag. So skal eg no komme med innformasjon om kva bil da blir til. Tusen takk for gode forslag so langt :D

#151970  av kodalracing

[/quote] De setter jo inn samme blokken igjen, så at ikke problemene er kommet er fordi at ikke de er gått langt nok enda, er jo ikke alle det er problemer med heller, men de fleste.[/quote]

er ikke samme bloka. den nye har forbedra olje kanaler.