TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• InnSpill til Forsiden! "Nye Ts-ogn"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #151047  av Remi

Hei..

Nu går jeg ut i fra at CelicaTurbo holder på med en ny forside.. så tenker jeg vi kan komme med innspill til han i dette arbeide.. Ris og ros på en måte. og kansje vi kan få gjennom noen ønsker vis det finnes noen? vi burde jo få lov til og være med på dette eller hva tror dere?

liker du det nye looke ? :wink:

#151051  av kake

Bare det kommer litt bilder og innhold på den, så blir den meget bra den nye forsiden.

#151055  av Remi

hvordan bilder? kom med forslag osv.. biler med full styling eller orginale ? celica eller supra eventuelt mr2?

#151058  av Andreazz

Etter som det er en side for Toyota SPORTS-biler, hadde det jo vert fint å hatt med historien bak disse, med bilder serlfølgelig.
Mye av dette står jo på sidehvis hulter t bulter på forumet, men det hadde gjort seg med permanente reportasjer om disse bilene.
Da kan folk som ikke gidder å lese eller skrive på forumet gå inn og lese om og se bilder av Supra, Celica, MR2 osv..

#151059  av blixern

Kansje litt mer farger? :D

En modul som hadde vært veldig bra på hovedsiden er å hatt slik "Eierside" , der man kan oppdatere å legge ut info/bilder om bilen sin.
VET vi har dette som funksjon i forumet...men for å være ærlig så er ikke dette noe god funksjon... Min mening da.

#151063  av @lpher

Some colours would be nice! :D

#151064  av CelicaTurbo

Gode innspill, designet og fargevalg er ikke endelig parkert heller så kom gjerne med forslag men når alt kommer til alt så vil jeg gjøre hva jeg selv tror er best og som jeg tror flertallet vil like, og funksjonalitet stiller først ;)

Kom gjerne med flere synspunkter og forslag.. har brukt kvelden i dag på å få litt struktur på kategorier og seksjoner og tenke over hvilket innhold som er aktuellt for sidene.

Til info så tillater det nye rammeverket at flere personer kan fungere som redaktører og artikkel/nyhetsforfattere så mulig at flere personer tilsammen kan få denne siden til å bli mye mer levende enn tidligere, men alt til sin tid ;)

#151067  av blixern

Selveste design virker veldig greit :)
Farger er jo for å byttes så du finner nok noe som klaffer der også!

At rammeverket gjør det mulig at det er flere som kan lage news/artikkler osv gjør det jo til at det blir en MYE bedre side,
sikkert mye mer oppdatert å sterkere info.
Som du sier, en bedre side...når flere kan gjøre dette.
Ikke bare en som må sitte å oppdatere på frivilje...

#151081  av Kjelliken

:D Kan altids mekke en ny logo om du vil.. men har tre tegnigner jeg må få ferdig først.. Markus har ventet alt for lenge på sin.. men kan lage noen forslag til logo om det skulle være interesant.. :wink:

#151091  av jonny on the spot

Hadde jo vært fett om noen kunne laget en litt heftig utgave av toyota devil logoen da. En litt Hissig en kanskje :twisted:

#151094  av Remi

Kjelliken skrev: kan lage noen forslag til logo om det skulle være interesant.. :wink:
Trur dette kunne ha vært tøft ! :wink:

#151109  av Master

Personlig er jeg aldri på hovedsiden. (har forumet som startside) :roll: men det hadde vært nice med litt farger ja.. :D

#151187  av CelicaTurbo

kjell: fint om du prøver på noe logo ja, trenger noe som passer i den tykke grå linjen øverst..

master: er nok mange som bruker forumet som startside, er ikke så rart når sidene har vært så lite oppdatert som de har vært..

#152500  av lexusmann

Der fant jeg tråden om omhandler nye forsiden, ja...beklager en gang til... :oops: Som jeg prøvde på i en annen tråd: hva med en lysegrønn/ turkis farge??

#152513  av jonny on the spot

TURKIS :evil: Nei tror det vil se litt for ''dårlig hjemmeside'' aktig ut.
Kan vel kanskje vente med å bestemme fargen til det komer opp noe logo eller noe sånn 8)