Jeg og en kompis har en heftig diskusjon om hvilke av de overnevnte bilene er raskest på bane... Begge bilene er helt originale. Ka dåkker tru????
bullit skrev:mr2 er en 1992 gti og BMWn er en 1997 modell (chippa). Samme hvilken bane, men tenker gjennomsnitt.Hva med å PRØVE det på en bane? Hva i granskogen hjelper det å diskutere det på et forum?
nei, jeg tror ikke MR2 har en sjans!!! (jeg er den som har BMWn(skriver på hans brukernavn))
GT4 CS skrev:Til syvende og sist kommer det vel ann på hvem som kjører, en viss espen bolneset kjørte fra uerfarne førere på rudskogen, han kjørte en saab 900 uten turbo, dønn orginal, de andre kjørte ferrari;)Du sier noe der, sjåfør er alt
Parkerte selv en mazda rx7 ifjor, mazdan går jo mye bedere,men tørr man ikke bruke redskapen fult ut hjelper det ikke hvor mye hester eler hvor bra bilen er;)
Uansett trur jeg man kunne kjørt fortere med en mr2 en med den bmw på bane med masse svinger,kommer man ut på strekker der man kan bruke farta og svingene ikke er for tette skal det vel godt gjøres for en org mr2 og holde følge:)
Kjørt en gammel bmw 745 et eller annet, og den var bra sprek da;) Men er stor bil og dra med seg rundt svingene,trudde faktisk aldri jeg hadde kjørt bmw før,men der kan man se hehe