Hvem sa at det ikke gikk å sladde med celica!
Vedlegg
MR2 MK1b - Legenden
CelicaTurbo skrev:sannheten bak bildet er jo at han har prøvd igjen og igjen til dess det gikk bra, og han måtte nok lure den ut med håndbrekket i tillegg.. bare se på asfalten det, nesten all snøen er jo kjørt bort i svingen pga alle forsøkene hansHvem sa at det gikk braMen nå som han har kjøpt seg lamelldiff så går det nok så mye bedre
CelicaTurbo skrev:Klarte å få ut rompen i fin sladd et par ganger på enden av rettstrekken på rudskogen i sommer, tørr asfalt, men det er så klart pga at jeg bremset den ut og ikke pga at jeg har så vannvittig sterk motorSamme trikset her, bruk vekten til en liten fordel for og ha de gøy;)
Arne rebel skrev:Slenger ut et bilde av en fører med litt for mye selvtilit når det gjelder å sladdeMege bra Arne...
CelicaTurbo skrev:Arne: riktig modig der jadenne la jeg ut med samme spørsmål på lørdag link
ellers, en video fra dette landet, med bl.a. en sort Celica GT4 som har en fin lang sladd på snødekket bane.. lurer på om det kan være 2fastgt4 men er det ikke ham så aner ikke jeg hvem det er ihvertfall..
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &t=top&p=1