TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den store sladdetrÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #149951  av Amund

Hvem sa at det ikke gikk å sladde med celica!
Vedlegg
celica.jpg
celica.jpg (55.3 kiB) Vist 159 ganger

#149998  av CelicaTurbo

sannheten bak bildet er jo at han har prøvd igjen og igjen til dess det gikk bra, og han måtte nok lure den ut med håndbrekket i tillegg.. bare se på asfalten det, nesten all snøen er jo kjørt bort i svingen pga alle forsøkene hans :lol: Men nå som han har kjøpt seg lamelldiff så går det nok så mye bedre ;)

#150040  av jsun

Skjønner ikke helt hva som skal være problemet med CS'n..... jeg legger jo fine 4hjuls breie, med fult hjulspinn på HiAce'n :wink:

#150045  av sleeper

jeg hadde IKKE no prob med og få ut min st165 den ene vinterdagen den var ute! på sommerdekk og UTEN noe form for sperre bak! (er ikke det på st165! :oops: :cry: :cry:

#150083  av kennethx

CelicaTurbo skrev:sannheten bak bildet er jo at han har prøvd igjen og igjen til dess det gikk bra, og han måtte nok lure den ut med håndbrekket i tillegg.. bare se på asfalten det, nesten all snøen er jo kjørt bort i svingen pga alle forsøkene hans :lol: Men nå som han har kjøpt seg lamelldiff så går det nok så mye bedre ;)
Hvem sa at det gikk bra :wink:

Men få ut ræven på CS'en er ikke noe vanskelig nei, hun lar seg ikke be to ganger. Eneste gangene jeg ikke får ut ræven uten å trixe, det er når jeg har ALT for stor fart inn i svinger, da understyrer det ;D

#150164  av GT4 CS

Har enda øresus etter denne dagen ;)
Kartleseren hylte vilt av latter de få milene vi fikk kjørt utpå våler
Vedlegg
GT4 CS sladder på våler.jpg
GT4 CS sladder på våler.jpg (113.45 kiB) Vist 148 ganger

#150175  av CelicaTurbo

Klarte å få ut rompen i fin sladd et par ganger på enden av rettstrekken på rudskogen i sommer, tørr asfalt, men det er så klart pga at jeg bremset den ut og ikke pga at jeg har så vannvittig sterk motor :lol:

#150213  av GT4 CS

CelicaTurbo skrev:Klarte å få ut rompen i fin sladd et par ganger på enden av rettstrekken på rudskogen i sommer, tørr asfalt, men det er så klart pga at jeg bremset den ut og ikke pga at jeg har så vannvittig sterk motor :lol:
Samme trikset her, bruk vekten til en liten fordel for og ha de gøy;)

#151038  av Arne rebel

Slenger ut et bilde av en fører med litt for mye selvtilit når det gjelder å sladde :lol:
Vedlegg
Bildet er kopiert i fra en film, så derfor er bilde litt uklart...
Bildet er kopiert i fra en film, så derfor er bilde litt uklart...
mr2krasj.jpg (34.28 kiB) Vist 883 ganger

#151066  av CelicaTurbo

Arne: riktig modig der ja ;)

ellers, en video fra dette landet, med bl.a. en sort Celica GT4 som har en fin lang sladd på snødekket bane.. lurer på om det kan være 2fastgt4 men er det ikke ham så aner ikke jeg hvem det er ihvertfall..

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &t=top&p=1

#151095  av Christian

Arne : Jeg må få somla meg til å legge ut det videoklippet fra lageret. Gliser like godt hver gang jeg ser det :lol:

#151096  av kaimagne

Arne rebel skrev:Slenger ut et bilde av en fører med litt for mye selvtilit når det gjelder å sladde :lol:
Mege bra Arne...

Du har ikke tilfeldigvis noe bilde fra en viss sladdetur i Drammen tidligere i høst...? Synes å huske du hadde noen bilder, og jeg hadde varme dekk...

#151100  av Rømmling

CelicaTurbo skrev:Arne: riktig modig der ja ;)

ellers, en video fra dette landet, med bl.a. en sort Celica GT4 som har en fin lang sladd på snødekket bane.. lurer på om det kan være 2fastgt4 men er det ikke ham så aner ikke jeg hvem det er ihvertfall..

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &t=top&p=1
denne la jeg ut med samme spørsmål på lørdag link

#154751  av lasse

Legger ut bildet mitt her jeg da...
Vedlegg
Photo-0193.jpg
Photo-0193.jpg (38.2 kiB) Vist 135 ganger