TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gromt! Gleder meg til Ã¥ fÃ¥ denne montert :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#149080  av Master

specs ? :shock:

#149081  av BrennaRacing

Hva er det :oops:

#149086  av steffen karlstad

BrennaRacing skrev:Hva er det :oops:
det er en diferensial sperre... kaaz eller cousco?

#149087  av BrennaRacing

aha...Nais...Har aldri sett sånn før jeg :lol:

#149094  av sindrejl

cusco regner jeg med om jeg kjenner kennethx rett ;) gleder med til ny acr runde kenneth :D hvor kjøpte du og pris?

#149098  av Kjelliken

:x Faen den der ser ut til og passe rett på min bil.. :twisted: ..

Eg mesunnelig på den der nehhhh ikke litt en gang.. bare noe helt F#¤%&$£@!!! konge den der kennethx gleder meg til og prøve den.. hehehehehe

:D

#149107  av kennethx

Er Cusco ja :)

No more torsen shit som bare knuser :roll:

mye fint på http://www.cuscoracing.com

pris, ikke så gale som man kanskje skulle tro, det ble under 10k inc 25% mva, frakt og det hele. Må nok regne med noen høvdinger i montering og, for det skal gjøres på en rett og nøyaktig måte. Så bytte av innmaten overlater jeg til noen som tar betalt for å gjøre det :)

#149116  av sindrejl

Kjelliken skrev::x Faen den der ser ut til og passe rett på min bil.. :twisted: ..

Eg mesunnelig på den der nehhhh ikke litt en gang.. bare noe helt F#¤%&$£@!!! konge den der kennethx gleder meg til og prøve den.. hehehehehe

:D
vi får gå sammen og kjøpe en hver en gang ;)

#149143  av Kjelliken

:D ønsker meg en slik allerede til sommeren sindre.. heeh så bare og joine da om du vil.. :wink:

#149186  av Anders gullstein

Er plana at MR2'n skal få en slik i løpet av året også, ser TRD har. :wink:

#149232  av sindrejl

Kjelliken skrev::D ønsker meg en slik allerede til sommeren sindre.. heeh så bare og joine da om du vil.. :wink:
hvem vi skal plage til å montere den da? ;)

#149249  av et_casey

Fet den dær:)

Noen som har vært borti de diffene med karbon lameller?

Skal kjøpe inn noen små ting snart. Fuel kit, diff, tenkte å kjøpe tein coilovers, ikke de basic, tror det er flex de heter.

-Lars

#150562  av sindrejl

forresten, 1.5veis eller?

#150604  av kennethx

sindrejl skrev:forresten, 1.5veis eller?
Jepp, stemmer det :)