TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pokerbølgen !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #148666  av RedCelica

Ja, pokerbølgen som har truffet så altfor mange det siste året, har også truffet meg. Noen andre som spiller masse poker ? Jeg har begynnt med nettpoker, og det er ekstremt kjekt. Spiller i forksjellige turneringer hver dag. Elsker det !

#148669  av Fantare

Spiller litt ja :)

#148692  av sleeper

spiller en del jeg og... hvor spiller folket da??? spiller på pokerstars selv!
(hvor og nick!?)

#148717  av aneriks

jeg spiller også litt, på poker stars

#148735  av Maverick

Har drevet med poker i snaut 4 år nå, både live og på nett ..
Har aldri blitt rik, men klarer jo å tjene noen kroner om ikke annet.
Spiller turneringer, mest no-limit .. men liker også Hi-Lo Omaha.
Fixed Limit har også sin sjarm av og til ..

Uansett, til dere som nylig har blitt "hekta". Ta det med ro, ha MASSE tålmodighet og les en del gode bøker om den typen poker dere vil spille.
David Sklansky har skrevet masse god litteratur og kan være en fin plass å starte :)

Lykke til, alle sammen!

#148739  av Remi

spiller en del åp Nordicbet jeg. synes dem har en bra klient i forhold til expekt og for ikke snakke om klienten til betsson! synes den er helt for jævlig og spille med :wink:

#148752  av Dalan

Spiller litt på holdempoker.com og i kantinen på skolen, veldig morsomt! :)
Det går i Texas Hold'em

#148753  av Fantare

unibet

#148768  av sleeper

noen som har noen nick på pokerstars da??? kunne spilt litt en dag! :D

#148779  av RedCelica

http://www.pokerchamps.com er det jeg spiller. NL Hold Em er det jeg spiller mest, selv om jeg har begynnt å spille en del Omaha i det siste.

#148849  av Gjertsen

jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kan en dritt om poker. Vet sånn någenlunde hva som er bra kort, men kanke reglene!!
Og har kun spelt når jeg gikk på barneskolen da vi satsa 1kr og max 5 kroner:p også noen få ganger klespoker :D hiih

#148888  av The Doctor

Men hvor mange er det som spiller med play money og real money?? Det er STOR forskjell på hvordan folk spiller da.. Synes det er mere gøy spille i virkligheten på nett da :)

#148890  av sleeper

må jo selfølgelig spille med orntlig penger!
ellers så blir det bare vas!

#148907  av RedCelica

The Doctor skrev:Men hvor mange er det som spiller med play money og real money?? Det er STOR forskjell på hvordan folk spiller da.. Synes det er mere gøy spille i virkligheten på nett da :)
Spiller helst i turneringer der det er gratis å bli med, men man kan vinne ekte penger.