Celica GT-FOUR ST205 (sølv)95 modell 
Vær grei og ikke glem at jeg er lærling...

Vær grei og ikke glem at jeg er lærling...
Master skrev:Var du med på dette?He he, nei eg har aldri fått en parkeringsbot engang
celicat23 skrev:Får være glad politiet i norge ikke har våpen. Kan se for meg de da, etter å ha stoppet deg. "Stå rolig! Henda i været! Ikke rør deg! Stille! ...Å herrigud, HAN HAR STORE FELGER OG SENKA BILEN!!! SKYYYYT!!!!!!!!!!"Haha, det hadde sikkert vært slik, det er det verste av alt!
Lilli skrev:det er helt klart ! her forleden stoppa volvon min og jeg tok ut leie bil en yaris verso. leier den i 1 uker og på den tiden klarer de J"#¤%¤&# park vaktene og gi meg 2 bøter en på 500 og 700 PÅ EN LEIE BIL ! ikke nok med at jeg sto der med en herpa topp og reg reim som koster kroner og fikse men også til sammen ca 2000 kr alt i alt med bøter og leie bil bil .. det er lite kult :/ tro megMaster skrev:Var du med på dette?He he, nei eg har aldri fått en parkeringsbot engangog kun blitt stoppet en gang i en promile-kontroll(i norge)
.
*Bank i bordet*Må vel bare si at eg har vært heldig...
kaimagne skrev:Jeg har vært på Sortland en eneste gang i livet mitt, men har aldri opplevd tettere mellom kontrollene. Vi snakker om to-tre kontroller pr dag! Og Sortland er ikke grisedigert, liksom!Eg trur ikke sortland er noe verre en andre plasser, var vel bare en kontroll da du var her oppe! Den siste linken min var fra Hadsel som er nabo-øya!
Jeg følger også jevnlig med på wap.politiet.net og http://www.politiet.net og hyppigheten av kontroller på Sortland er utrolig stor! Det virker som om det ikke finnes kriminalitet i det hele tatt, så mye som de prioriterer trafikk-kontroller...
Og Lilli; det er nok ikke din egen feil at du ikke har fått fartsbot sånn som du kjører... Flaks, kaller vi slikt...La oss håpe det fortsetter slik!