TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Service manual og diverse pÃ¥ techinfo.toyota.com

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #144311  av esp1

Jeg lastet ned verkstedmanual og diverse diagrammer fra toyotas tech side.
Tok meg noen tima og $10 , men nå har jeg de i hvertfall. Var overrasket over hvor mye informasjon som var tilgjengelig for almenheten....alt fra TSB til matrialet fra deres interne kurs.
Om det er andre som har tenkt å laste ned dette, så vil jeg ikke anbefale å bruke den europeiske siten, for den inneholder veldig lite info. Men den amerikanske er bra. Om en skal bruke den amerikanske er det bare å registrere at en bor i 90210,Beverly hils,CA (for den gotar ikke utenlandsk registrering).

Jeg lastet ned 120 MB med pdf filer spesifik for min bil.
legger ved noen filer som viser overskriftene på dokumentene for noen av bilene der, om det er noen som vil vite hva som ligger der før en betaler for å bruke stedet. (techinfo.toyota.com)

-Esp1-
Vedlegg
(30.13 kiB) Lastet ned 41 ganger
(47.2 kiB) Lastet ned 114 ganger
(21.77 kiB) Lastet ned 64 ganger
(21.76 kiB) Lastet ned 89 ganger

#144332  av Turbotrille

Hei, hvilket program bruker du for å åpne disse filene?

#144341  av esp1

zip filer kan pakkes ut med 7-zip eller winzip, text filer kan vises med notepad eller vim, og pdf filer kan vises med adobe acrobat.

#144343  av kaimagne

Hvis du forandrer navnet på tekstfila fra *.txt til *.doc så får du med alle linjeskift. Hvis du IKKE gjør det, blir tekstfila noget uoversiktelig... :)

#144344  av Turbotrille

Den ble lagret som en pdf fil, men jeg får ikke åpnet i adobe acrobat..

Og sånn ellers, så forstod jeg ikke så mye utav det dere skrev der nei... :oops:

#144365  av esp1

De filene som jeg lastet opp er av typen zip, på grund av at jeg ikke fikk lov til å laste opp rene tekst filer....så disse filene må pakkes ut til txt filer med 7-zip eller winzip eller annet lignende program. Så kan en åpne filene med notepad ved å dobbelklokke på de.....da inneholder de liste over alle filene en kan laste ned fra toyota......filene en laster ned fra toyota er av typen pdf....for å vise disse trenger en adobe acrobat reader...
vet ikke om dette hjalp?

-Esp1-

#144462  av Turbotrille

Eh, nei... :roll:

Tror jeg må få en som gjerne er litt mer datakyndig enn meg til å hjelpe meg med dette her ja.... :roll:

#144469  av jumbo

kaimagne skrev:Hvis du forandrer navnet på tekstfila fra *.txt til *.doc så får du med alle linjeskift. Hvis du IKKE gjør det, blir tekstfila noget uoversiktelig... :)
Det er fordi det er en ORDENTLIG tekstfil, og ikke slikt windows-herk :D

#144495  av esp1

om du åpner den med internet eksploere vil den vise filen riktig.