Maverick
99 Passat Highline 4Motion
96 Carina E 1.8 SLi (sold)
99 Passat Highline 4Motion
96 Carina E 1.8 SLi (sold)
Gjertsen skrev:Og det er litt av problemet og. Jeg tror det kommer til å bli bare værre og værre. Bensinprisene vil stige, avgiftene vil stige, bøtenivået kommer ikke til å bli satt ned, snare tvert imot.. Nå skal de jo DOBLE antall fotobokser, argumentet var IKKE at trafikksikkerhet, men "Vi skal ta inn 300.000.000 mer i bøter neste år!"FireWalk skrev:jeg skal ikke si noe jeg....Hehe.. likte komentaren din. og er totalt enig
Hjelper ikke si meninga si heller! for Er ingen som hører :p
Magne skrev:Hmmm.... sitter å lurer litt på hvor stor bot man får for å sage ned en fotoboks jeg... kan jo ikke være mer enn man får 25km/t over grensa!! Kunne jo nesten lønne seg!Du klarer ikke å sage ned fotobokser, skal du ha den med deg så er det kun en ting som gjelder STERK kjetting og tung bil![]()
![]()
Skulle hatt fingra i no dynamitt ellerno...
TOYPARTS skrev:Eller tilgang på et dynamitt lager!Magne skrev:Hmmm.... sitter å lurer litt på hvor stor bot man får for å sage ned en fotoboks jeg... kan jo ikke være mer enn man får 25km/t over grensa!! Kunne jo nesten lønne seg!Du klarer ikke å sage ned fotobokser, skal du ha den med deg så er det kun en ting som gjelder STERK kjetting og tung bil![]()
![]()
Skulle hatt fingra i no dynamitt ellerno...![]()