TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim - Tromsø Var og hentet bil i helgen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #143835  av Remi

Japp ! da va man te bake i Tromsø ! Tok jo fly til trondheim på fredags morgen for og hente Mr2en til en kompis av meg.
Vi prestere jo og komme oss på flybussen.. den va rimelig enkel da :D vi kommer oss også av bussn på en eller anna måte. fant vell ut av at det var mest folk som gikk av her så vi fulgte strømmen (denne tanken fungerer som regel) Men nei ikke denne gang. vi prestere og gå oss vekk i Trondheim og måtte ringe etter forsterkninger :roll: hehehe takk gud for at man kjenner folk som går på skole der nede. vi kom oss i banken etterhvert og bilen blei levert og nøkkel overlevert... og æ skulle kjøre ut av trondheim :D vell begynne mitt i en by du aldri har vært i før og kjøre til stjørdal eller ka det no hete e kansje ikke så enkelt for en hardbarska nordlenning som æ vill påstå at æ sjøl e, her oppe e det enkelt. enten kjøre du oppover ditt eller så kjøre du nedover ditt. e liksom bare 2 veier her :D men men vi havner i en brosteinsgate. der noe styling rives lettere løs av noen Hæxxxxetes brostein fartshomper ?? hallo liksom ?

men vi kommer oss nu til slutt ut til et kjøpesenter der chris og karl kommer til unnsettning :D
Vi som va storfornøyd me den mr2n som netopp va kjøpt ! og liksom "å den her går jo ikke så ille som vi hadde trudd " er jo en (Mr2 2.2i Automat)
men etter en tur i chris sin bil blei hjemturen litt "daff" :D
Men vi blei utfordret til "Race" av en svenske i en mercedes i 190E en kamp jeg ikke orket og ta med denne "idioten" som var og herja galning på veien til Øresund trur æ det heter..
Men men tilslutt fikk vi jo Mr2n hjem uten noen andre skader en at vi røska stylinga av og heiv den i ei grøft en eller anna plass inni sveriges svarte skoger... Den blir vell montert på en eller anna mercedes tenker jeg vis noen finner den. :lol:

Bilder av bilen kommer !

#143839  av Fantare

hehe, welcome to Trondheim... Bra turen gikk någenlunde bra, gratulere med nybil til kameraten din :D
 #144910  av chris

Remi skrev: Vi som va storfornøyd me den mr2n som netopp va kjøpt ! og liksom "å den her går jo ikke så ille som vi hadde trudd " er jo en (Mr2 2.2i Automat)
men etter en tur i chris sin bil blei hjemturen litt "daff" :D
:lol: :twisted: :lol: