TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Doom pÃ¥ kino

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #143155  av FireFox

Til dere som har spillt litt data opp igjenom tidene må dere prøvd Doom.
Nå er filmen på kino.. premiere på lørdag. Jeg skal vaffal se den :D

#143156  av jonny on the spot

sikkert som banken JA den skal sees..
off topic: snart kommer king kong i ny forkledening for sikkert 1000 gang også et must 4 des

#143157  av celicat23

Filmen suger skikkelig. Hjelper ikke om du liker spillet heller.

#143159  av AeZ_

Ã…? Er det ikke The Rock som spiller a? Kan vel ikke suge da?
Er det action eller skrekk egentlig?

#143169  av celicat23

AeZ_ skrev:Ã…? Er det ikke The Rock som spiller a? Kan vel ikke suge da?
Er det action eller skrekk egentlig?
Hahaha. Kan ikke suge med THE ROCK nei :-) hehehe. Morsom du.

Dem har vel ment det som en action/skrekk film. Tenk spillet: mye skyting, og monstre. Det er filmen også. Du finner den ute på sånne fy-fy sider (torrent) vi ikke får lov å nevne på forumet her.

#143171  av erling

celicat23 skrev:Hahaha. Kan ikke suge med THE ROCK nei :-) hehehe. Morsom du.
Hørte på radioen idag at det skulle komme en film der folk spydde i kinosalen. Var det denne filmen?

:mrgreen:

#143172  av MinuX

U are all DOOOOOOMED!

#143178  av Christian

Har ikke peiling på hvor mange timer jeg har hatt på pc med doom 1-2-3, det er uansett alt for mange. Men filmen skal sees! :)

#143192  av @lpher

Christian skrev:Har ikke peiling på hvor mange timer jeg har hatt på pc med doom 1-2-3, det er uansett alt for mange. Men filmen skal sees! :)
Samma her..så den skal nok sees..sooner or later :)

#143215  av sindrejl

filmen har faktisk fått mye positiv kritikk i og med at den var ikke så ekstremt dårlig som de fleste hadde forventa seg.. så anbefales å ta en titt om man likte spillet.. jeg skal iallefall :)

#143222  av conniew

Skal sees. Ingen tvil! :P

#143254  av FireFox

erling skrev:
Hørte på radioen idag at det skulle komme en film der folk spydde i kinosalen. Var det denne filmen?

hehe hørte akkurat det samme.. var aristokratene eller noe?? som det var morra som sugde ungen sin ++ eller no?? :D hørte det på p3.

Btw: celicat23: Har du sett den, siden du sier den suger?

#143257  av @lpher

FireFox skrev:
erling skrev:

hehe hørte akkurat det samme.. var aristokratene eller noe?? som det var morra som sugde ungen sin ++ eller no?? :D hørte det på p3.

Btw: celicat23: Har du sett den, siden du sier den suger?
Here: :)
http://www.imdb.com/title/tt0436078/

#143472  av chris

Christian skrev:Har ikke peiling på hvor mange timer jeg har hatt på pc med doom 1-2-3, det er uansett alt for mange. Men filmen skal sees! :)
Yes! :D