TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder T18-T20!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #142555  av Lilli

Fine biler! :)
Vedlegg
Nice5.jpg
Nice5.jpg (51.24 kiB) Vist 1884 ganger
Nice4.jpg
Nice4.jpg (50.03 kiB) Vist 1884 ganger
Nice3.jpg
Nice3.jpg (50.23 kiB) Vist 1884 ganger
Nice2.jpg
Nice2.jpg (53.83 kiB) Vist 1884 ganger
Nice1.jpg
Nice1.jpg (43.55 kiB) Vist 1884 ganger

#142556  av Lilli

Noen flere :) :wink:
Vedlegg
Nice15.jpg
Nice15.jpg (29.96 kiB) Vist 1883 ganger
Nice14.jpg
Nice14.jpg (55.39 kiB) Vist 1883 ganger
Nice8.jpg
Nice8.jpg (94.42 kiB) Vist 981 ganger
Nice7.jpg
Nice7.jpg (81.95 kiB) Vist 975 ganger

#142576  av BrennaRacing

Likte bare en av bilene jeg. Å det var den rød Mk6`en i andre posten (første bilde)
Den første bilen så jo helt forferdelig ut, hvertfall bak :shock:

Men de var jo gjennomførte da :)

Men men, smaken er som........ :D

#142578  av sigheri

Alle var tøffe, men rompa på den øverste var grufull :roll:

#142580  av Lilli

Eg er helt enig med dere, men eg syns det er moro å se hva man kan gjøre ut av bilene! :wink: Og hva enkelte finner på!
Dette er ikke noe eg kommer til å gjøre med min :)

#142584  av celicat23

Syns den her er en av de absolutt peneste og mest smakfulle t20'ene jeg har sett.
Vedlegg
arising.jpg
arising.jpg (29.1 kiB) Vist 1847 ganger

#142594  av mk1 black limited

Har aldri skjønt poenget med å la være å lakkere karbonpanser - er det bare for å briefe? Det er jo ikke akkurat vakkert? Bortsett fra det - som jeg har sagt tidligere er mk6 definitivt penest i hvit, og denne er hvit - ergo pen. ;-)

#142602  av Lilli

Hva slags styling er det på den hvite da? Og de blanke lykteglassene gjør seg :)

#142604  av celicat23

Lilli skrev:Hva slags styling er det på den hvite da? Og de blanke lykteglassene gjør seg :)
http://www.varis.co.jp

#142612  av Andreazz

mk1 black limited skrev:Har aldri skjønt poenget med å la være å lakkere karbonpanser - er det bare for å briefe? Det er jo ikke akkurat vakkert? Bortsett fra det - som jeg har sagt tidligere er mk6 definitivt penest i hvit, og denne er hvit - ergo pen. ;-)
Jeg tror det med å beholde carbon-panser ulakkert kommer fra racing og gammle sportsaktige biler der man ofte hadde mattsvarte panser slik at man slapp solgjennskin i panseret. Synns det er tøfft på de rette bilene, men da må linjer i panser og resten av bilen stemme..
Ser mange hotte biler fra 60-70tallet hadde svart panser eller noen form for store svarte felt lakkert på panseret.
Stefaren min har en 69`Opel Rekord Sprint Coupe, den har mattsvarte felt på panseret, svart rompe og to svarte striper langs siden orginalt.. Ganske tøfft, og passer bra med bilens form. Kan tenke meg at med slik lakkering fikk man respekt på gata den gangen, "her kommer en værsting, hold dere unna!" :lol:

#142613  av Erlend

Fy flate for en sirkusrumpe på den øverste... Er enig med BrennaRacing, var bare den røde ST205en jeg likte!

#142621  av richeros

mk1 black limited skrev:Har aldri skjønt poenget med å la være å lakkere karbonpanser - er det bare for å briefe? Det er jo ikke akkurat vakkert? Bortsett fra det - som jeg har sagt tidligere er mk6 definitivt penest i hvit, og denne er hvit - ergo pen. ;-)
Helt enig. Oh, se på meg, jeg har et lett karbonpanser.....
Det værste er jo de som lakkerer et helt vanlig metall panser matt svart.... :(
btw, den røde var klart finest.

#142629  av Anders gullstein

Matt svart panser på en den rette bilen ifra 60- og 70-tallet er jo litt tøft da. Ganske retro egentlig :wink:

Passer dessverre ikke fullt så tøft på nyere

Btw, den røde normale var penest. Hvit er også en fin farge :wink:

Den første og den med Supra baklyktene så talentløs ut :roll:

#142654  av FireFox

så sinsykt stygg den første cel9ican var bak! fysj!

#142678  av cameleon

Jeg hiver meg på og sier meg enig med konklusjonen at den røde var finest. Den øverste var rett og slett grufull. Det eneste jeg likte på den var lakken, men det kan kanskje ha med at lyset gir feil inntrykk. er vel ikke orginal sølv det derre...?

celicat23: kan ikke være mer enig :wink:

Men det er vel kanskje bevist da, det enkleste er det beste :wink: