TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• God service!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #142213  av Lilli

Var på tur på søndagen og selv om det var meldt mellom 4-6 grader og regn og var det mesteparten av turen, så ble det 0 is og snø (veldig lokalt). :wink: (ingen kommentarer takk! Eg veit det.)
Ordna det sånn at noen kom fra sortland til Lødingen med piggdekka.
Og de på Esso i Lødingen fikk tak i en kar som kom ned og bytta om dekkene på felgen. Så takk til Geir som hadde frihelg men stillte opp, og resten av gjengen på stasjonen. :D
God service! og god kaffe..

#142222  av grimfer

Hurra for god gammeldags ridderlighet!

Lurer på om jeg hadde fått like god service...?

#142229  av Lilli

Bare det er sagt så var det jenter som stod bak disken og ordna dette! :wink:

#142230  av grimfer

Hehe

Joda. Det sier vel bare at du har et sjarmerende vesen.

Jeg er vel omtrent så sjarmerende som en gjennomsnittlig sur sokk, så jeg hadde vel ikke kommet så langt uansett.
(Jeg er forkjølet og er litt selvmedlidende på toppen av det hele)

Uansett: Flott at det finnes god service uansett!

#142411  av FireWalk

Bra det finnes steder som faktisk yter bra service da! er ikke over alt at man blir SÃ… godt oppvartet. Snarere tvert imot desverre :(
grimfer skrev:Hurra for god gammeldags ridderlighet!

Lurer på om jeg hadde fått like god service...?
jada, bare å ha løspuppene og parykken liggende i bilen det! :P da slipper man å løfte en finger selv når uhellet er ute. hehe..

tviler på jeg hadde fått like god service... hadde vel blitt møtt med noe sånn: haha! er du ikke mann da? dette fikser du da vel selv :P

hmrf... :P