TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Pen" Yaris

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #141950  av ErikG

Kom inn en bil på jobben her for en stund siden, den hadde prøvd å kjøre i samme fil som en trailer inn i bomringen i Oslo. Funka dårlig. Det sykeste er at gamle mannen som kjørte kom dagen etter på toyota og så på bilen uten noen skader.
Vedlegg
DSC00031.JPG
DSC00031.JPG (237.31 kiB) Vist 125 ganger
DSC00030.JPG
DSC00030.JPG (234.08 kiB) Vist 124 ganger

#141975  av BrennaRacing

SÃ¥pass ja...Noen gamlinger skulle aldri hatt lappen ass :lol:

#142015  av Johnny_Bravo

så jo ikke så ille ut det der da. slak jo ikke mye til for å bøye metall på biler i dag. forundrer meg ikke at han ikke hadde en skramme

#142024  av kaimagne

Hehe, du Johnny Bravo vet jo hvor fort man må smelle for å ryke noen ribbein... ;)

Den Yaris så ut som den var ganske oppbrukt ja. Tipper dere ikke setter i gang med oppretting av den? Eller?

#142031  av ErikG

ble nok ingen retting der nei, bilde er tatt når de henter bilen for vraking

#142170  av Johnny_Bravo

kaimagne skrev:Hehe, du Johnny Bravo vet jo hvor fort man må smelle for å ryke noen ribbein... ;)

Den Yaris så ut som den var ganske oppbrukt ja. Tipper dere ikke setter i gang med oppretting av den? Eller?
Ja det er sant det ;) men denne bilen har jo ikke hatt stor fart, du ser jo at det ikke er er en stor bulk på bilen bar småbulker å skrammer, det var sikkert ikke behaglig for føreren men jeg tror ikke han ble utsatt for de største G-kreftene i denne smellen :)

#142196  av cameleon

holdt på å torpedere inn i en oldis forleden dag jeg også. en av de som ser rett fram i rundkjøringa og aldri til siden. synes alle burde ha tatt oppkjøringa om igjen når de har nådd en viss alder og med x antall års mellomrom. er du 60 bør du ta oppkjøringa hvert femte år synes jeg.

#142216  av BrennaRacing

Hater de folka som aldri ser til siden i rundkjøringer ass..Det er utrolig irriterende :evil:

Men vi blir vel kvitt de når de skal kjøre inn i en rundkjøring der trikken går gjennom :lol:

Men er helt enig i det du sier. Det er faktisk veldig mange sjåfører over 60 som er farlige i trafikken. Så det er en god idè å få de til å kjøre opp hvert 5 år. Nå får jo gamlingene beholde lappen bare de ser bra :shock: