TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var det slutt!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #141198  av Lilli

Da var det som overskriften sier slutt mellom meg(lilli) og kaimagne!
Fikk beskjeden via *** for litt siden..vet ikke om det var turbon min som var årsaken :cry:
Siden forholdet ble offentlig her på forumet kan vel slutten og bli det.(Kai Magne er informert om tråden)
Sist redigert av Lilli den 07 nov 2005 00:20, redigert 1 gang totalt.

#141207  av Fantare

:?

#141210  av TurboKnut

:(

#141213  av Maverick

:cry:

Håper det går bra med begge, uansett ..

#141214  av memo

:roll:

#141216  av ADHD:-)))

:cry: :shock:

#141217  av Master

:x

#141220  av Erlend

Det var kjedelig å høre! Men dere får begge ha lykke til videre på veien hver for dere, og håper at dere fortsatt vil være med gjengen her i TS-OGN!

#141225  av GT4 CS

Trist og høre, heldigvis har dere begge pene biler og trøste dere med :wink:
Får håpe dere slutta av som venner da.
Lykke til videre med jakten på de mange fisk i havet.

#141227  av Lilli

Er vel ikke lett å ha "dama" langt unna, det får eg bare respektere! :wink:
ikke alltid ting går som en håper her i verden, og at følelsene er gjensidige. :cry:
Eg håper nå vi kan være venner. :)

Eg blir nå å fortsette her på forumet, holder på å planlegge treff og sosiale samlinger her i nordland!
Og vi snakker litt om å få igang felleskjøring til treff sørpå.(Rudskogen, håper på treff på dagali til neste år og)
Og så mye som eg lærer med å nilese diverse tråder så blir dere ikke kvitt meg så lett. :wink: Håper og at eg får svar om eg lurer på noe i framtiden!
Eg og Larsst185 skal nå treffes en dag på verkstedet og gå igjennom bilen min, nøye innføring!
Så vi sess og høres nok!

#141358  av mr.two

Kan ikke si jeg fikk med meg at det var noe forum dating her, men kanskje jeg bare ikke var så veldig engasjert..yeye..life goes on

#143403  av FireWalk

kondolerer.. :( Har jo ikke fått med meg at dere var sammen engang jeg da... kjipern! Jeg kan vel bekrefte at avstander ikke akkurat hjelper på ja... :shock:

#143633  av aneriks

:(

#143658  av angrykid

Du kan få lov å være kjæresten min om du vil :)

#143664  av CelicaTurbo

denne saken begynner å bli gammelt nytt så la det ligge nå.. ;)