TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corvette "Pace Car" spotta

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #136704  av Dalan

Var på jobben i dag, ante fred og ingen fare også plutselig dukker det opp en mørklilla Corvette ved siden av pumpe 2 på Statoil'n :)
Bilgæærn som jeg er så stoppet jeg selvfølgelig med alt jeg drev med og henta mobilen for å få tatt bilde av den ;)
Han sa jeg måtte være med ut og se på eksosen på bilen, og høre lyden - og det hadde han helt rett i! :shock:
Satan det var motorbrøl det! :D
Endelig skjer det noe spennende på jobben min også 8)

http://www.indypacecars.com/1998.html

Han hadde dekoren og de gule skinnsetene også sa han :D
Vedlegg
BROOM
BROOM
Photo-0214.jpg (82.76 kiB) Vist 116 ganger
Gærfin i lakk og trekk ;)
Gærfin i lakk og trekk ;)
Photo-0213.jpg (71.79 kiB) Vist 117 ganger
Sist redigert av Dalan den 12 okt 2005 00:59, redigert 1 gang totalt.

#136723  av sleeper

tøft..:-)

#136735  av Th4 Ghost

aaah, beatiful..

#136737  av celicat23

Corvette er niiiice. Hadde noen satt en supra forann meg, og en sånn corvette og bedt meg velge....Hadde blitt corvette, uten tvil.

#136747  av spkstrp

Ã¥ flate me like! :D vetter er herlige. .. :oops:

#136795  av Th4 Ghost

celicat23 skrev:Corvette er niiiice. Hadde noen satt en supra forann meg, og en sånn corvette og bedt meg velge....Hadde blitt corvette, uten tvil.
njaa, nå koster jo corvetten en del mer også da..

#136816  av celicat23

Th4 Ghost skrev:
celicat23 skrev:Corvette er niiiice. Hadde noen satt en supra forann meg, og en sånn corvette og bedt meg velge....Hadde blitt corvette, uten tvil.
njaa, nå koster jo corvetten en del mer også da..
Ja...Enda mer grunn til å velge 'vetten :)

#136830  av kake

I Usa koster ikke Corvetten mer enn en Corolla her til lands. Supra er vel en god del dyrere enn tilsvarende Corvette. Corvette er faktisk en billigbil i måleståkken den er i :) Mye bang for the buck, men selvsagt ikke her i landet.

Fant forresten dette bildet på hd'en min,
Vedlegg
Corvette
Corvette
pacevette.jpg (66.42 kiB) Vist 334 ganger

#136885  av spkstrp

jau det er jo folkesportsbilen i usa.. men ikke helt feil av den grunn spørr du meg... ;) over 50% av prisen i norge er avgifter for de som ikke viste det.. ;)

#137082  av elino

Hver sin smak.... :)
men hadde det vært en Doge Viper GTS derimot....hadde ikke valget vært vanskelig for min del :twisted:

Men for all del Corvetten er fet den :wink: