TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sport Luftfilter = GØY!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #136271  av Kaizern

Monterte et sports luftfilter jeg kjøpte fra Restyle.no på bilen igår, for en forskjell sier jeg bare... Biler svarer kjappere og den høres utsom den går på anabole steroider.. Den suger og vræler, folk snur seg når jeg gir på.. Nei å nei, så gøy :lol:

#136284  av celicat23

Ut ifra lyden du beskriver, så regner jeg du mener ett åpent luftfilter - og ikke bare ett nytt filter til orginal luftfilter boksen. Og, ja, det er gøy :) Hører celica'n hveser og peser som ett hissig dyr. Verdt alle pengene.
Kjøpt blitz selv - hva er det du har kjøpt? Bilder? Here's mine:

Bilde

#136289  av one

.
Sist redigert av one den 19 feb 2010 11:47, redigert 1 gang totalt.

#136296  av Kaizern

Er et åpent filter ja:D Kjøpte et "noname" filter, kostet 250kr og jeg synes kvaliteten var overraskende bra til at det var så billig....

Får bare håpe den ikke slipper gjennom for mye møkk :lol:
Vedlegg
DK%20A114.gif
DK%20A114.gif (18.3 kiB) Vist 567 ganger

#136301  av celicat23

one skrev:celicat23: hvor kjøpte du åpen filer?
skulle hatt noe sånt på min.

Men vil ikke ha noe som må smøres inn ofte.
http://www.mvpmotorsports.com

Filteret er laget for t-sport'en, so you're in luck! :-)

#136312  av Apsis

MÃ¥ si meg enig i dette.
Heiv på et åpent filter fra Pipercross på corolla'n, det gav en riktig så grom brølelyd når t-visen åpnet seg ved ca 4500rpm :D
I tillegg til dette var det en utrolig fet sugelyd der til enhver tid.

#136321  av Grøndis

åpent filter er noe alle bør ha.

har apexi på mr2n min å det brøler godt ja.

#136389  av Mr2Nyter'n;p

Åpent filter er sikkert vel og bra, men jeg liker tanken på at luft inn til motor filtreres sånn den er ment til å filtreres i stedet for litt ekstra huff og puff.. :)

#136402  av lexusmann

Er dette noe å ha på min trøtte corolla 1,3??

#136422  av sindrejl

Mr2Nyter'n;p skrev:Åpent filter er sikkert vel og bra, men jeg liker tanken på at luft inn til motor filtreres sånn den er ment til å filtreres i stedet for litt ekstra huff og puff.. :)
enig, derfor kjøper jeg KUN apexi som er det eneste som renser lufta godt nok ifølge alle tester.

#136452  av chris

Jeg monterte Apexi åpent filter i går.. og forskjellen på GTi'en med og uten Apexi er ingenting det i forhold til forskjellen på turbo med og uten. Satan så mye mer lyd det ble, og man hører virkelig snurra jobber baki der :D Herlig :D

Off topic, men jeg monterte HKS dumpen i går også.. snakk om å tiltrekke seg oppmerksomhet da :P

#136482  av Mr2 Mk2

chris skrev:Jeg monterte Apexi åpent filter i går.. og forskjellen på GTi'en med og uten Apexi er ingenting det i forhold til forskjellen på turbo med og uten. Satan så mye mer lyd det ble, og man hører virkelig snurra jobber baki der :D Herlig :D

Off topic, men jeg monterte HKS dumpen i går også.. snakk om å tiltrekke seg oppmerksomhet da :P
Kan ikke de med Mr2 turbo få et eget forum? :evil: Tenke litt på de stakkerne som puffer rundt i en vanlig GTI :roll:

#136485  av grimfer

Jeg kjøpte et K&N filtersett (type 57i) som er laget spesielt for st185. Det passa kjempefint og lyden er nydelig. Til og med min mor likte den.

Litt vanskelig å få tak i noe som passer til min bil, men K&N ble redningen.

#136777  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Jeg monterte Apexi åpent filter i går.. og forskjellen på GTi'en med og uten Apexi er ingenting det i forhold til forskjellen på turbo med og uten. Satan så mye mer lyd det ble, og man hører virkelig snurra jobber baki der :D Herlig :D

Kan ikke de med Mr2 turbo få et eget forum? :evil: Tenke litt på de stakkerne som puffer rundt i en vanlig GTI :roll:
:mrgreen:

#136792  av kennethx

Jostein skrev:

og hvor lenge varer det? :roll: