TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Damn!! Evolution X

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #135239  av Magne

HÃ¥per ikke det bare er meg som liker den bilen her!

http://www.dinside.no/php/art.php?id=274882

Kunne kanskje gjort no med baklysene.... men... damn! :shock:
Vedlegg
Evolution X
Evolution X
290252.jpg (31.78 kiB) Vist 644 ganger

#135244  av Blueman

så litt sint ut 8)

#135248  av tojo

SÃ¥ sint ut ja...men minte meg litt for mye om Audi(grillen). Neh ble for mye etter min smak.

#135249  av Anders gullstein

Bra de går for skarpe former. Fronten minner veldig om Galant egentlig. Synes den ser stili ut jeg. :)

#135266  av FireFox

Den ser skikkelig "Bad" ut :D sinsykt rå

#135272  av Hyperion

Generellt har jeg likt Evo`ene godt. Denne så også bra ut synes jeg. Toyota kommer vel bare til å produsere Volta som sportsbilen i sortimentet sitt (eller vet noen noe mer?), så kanskje det blir en evo X når bruktbilprisen på den er folkelig... Sånn i 2016 eller noe :)

#135279  av spkstrp

neisjda, baklyktene stod i stil til de forran de ;) hehe sikkert en herlig bil det der ja

#135338  av Gjertsen

baklyktene var heftige ja!
Grillen var litt for stor!...
kan bli morro å se om denne blir produsert da :)

#135354  av ToyThom

Hyperion skrev:Generellt har jeg likt Evo`ene godt. Denne så også bra ut synes jeg. Toyota kommer vel bare til å produsere Volta som sportsbilen i sortimentet sitt (eller vet noen noe mer?), så kanskje det blir en evo X når bruktbilprisen på den er folkelig... Sånn i 2016 eller noe :)
Toyota har jo hatt en etterfølger for den siste Celica GT-Four, Caldina GT-Four blir solgt i japan og ligner litt på en hissig Corolla Verso

#135407  av chris

Litt for mye audi rett forfra... men den så jævlig sint ut :D

#135439  av BrennaRacing

Syns den er helt sinnsyk jeg...Kuleste bilen til Mitsubishi har lagd :D

#135446  av Magne

syns ikke akkurat den ligner så mye på audi jeg da men.... ;)
Vedlegg
audi...
audi...
289736.jpg (48.48 kiB) Vist 467 ganger

#135460  av spkstrp

mja.. ser likheten med audi helt klart :lol: men ikke så mye at det er et problem... :)

#135467  av Blueman

BrennaRacing skrev:Syns den er helt sinnsyk jeg...Kuleste bilen til Mitsubishi har lagd :D
nå har ikke de så alt for mange feite biler :P
Men eclipse er nu en finere bil :)