Hei!
Er vel hjemme igjen etter en meget bra helg i Danmark!
Vi hadde deilig vær og billig øl
Det kom ganske få til treffet, noe som antagelig vis skyldtes dårlig vær på lørdags formiddagen.
På fredagen kom vi ned og slo opp telt før vi felles reiste og spiste pizza, deretter dro vi på Drive-inn Kino, og tilslutt (og litt utpå natta) reiste vi inn til Køben, og var på "striben" der ble det kjørt streetracing, og jeg fikk såvidt prøvd meg utpå jeg og
Jeg kjørte 3 løp mot en peugeot 205 med 310hk..! Hver gang tok jeg ham i starten men da vi kom over på 3.gir dro han i fra... Har ikke bilde av det men har noe film her hjemme..
Lørdagen var det utstilling, konkuranser ( tennplugg skifte på tid og dekk kast) og så spiste vi og øllet oss på ettermiddagen
På sønagen dro vi ganske tidlig, etter frokost og premieutdeling.
Siden de hadde forventa mye flere folk, så endte det opp med at de fleste fikk premie
Jeg fikk første plass i klasse; sw20
Og gavekort på shell fo 500dkr.. for lengst reisende.
Vil gi http://www.toyotaklub.dk masse skryt for et vel gjennomført treff!!
Jeg vil nok reise ned igjen, og satser på å få med noen av dere andre og
Her er bildene (ble kansje litt mange for dere uten bredbånd..)
:

Er vel hjemme igjen etter en meget bra helg i Danmark!
Vi hadde deilig vær og billig øl

Det kom ganske få til treffet, noe som antagelig vis skyldtes dårlig vær på lørdags formiddagen.
På fredagen kom vi ned og slo opp telt før vi felles reiste og spiste pizza, deretter dro vi på Drive-inn Kino, og tilslutt (og litt utpå natta) reiste vi inn til Køben, og var på "striben" der ble det kjørt streetracing, og jeg fikk såvidt prøvd meg utpå jeg og

Jeg kjørte 3 løp mot en peugeot 205 med 310hk..! Hver gang tok jeg ham i starten men da vi kom over på 3.gir dro han i fra... Har ikke bilde av det men har noe film her hjemme..
Lørdagen var det utstilling, konkuranser ( tennplugg skifte på tid og dekk kast) og så spiste vi og øllet oss på ettermiddagen

På sønagen dro vi ganske tidlig, etter frokost og premieutdeling.
Siden de hadde forventa mye flere folk, så endte det opp med at de fleste fikk premie

Og gavekort på shell fo 500dkr.. for lengst reisende.
Vil gi http://www.toyotaklub.dk masse skryt for et vel gjennomført treff!!

Jeg vil nok reise ned igjen, og satser på å få med noen av dere andre og

Her er bildene (ble kansje litt mange for dere uten bredbånd..)

Sist redigert av MR2turbo den 05 aug 2003 21:22, redigert 1 gang totalt.
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV