TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra toyotatreffet i danmark.. :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #13119  av MR2turbo

Hei!

Er vel hjemme igjen etter en meget bra helg i Danmark!
Vi hadde deilig vær og billig øl ;)
Det kom ganske få til treffet, noe som antagelig vis skyldtes dårlig vær på lørdags formiddagen.

På fredagen kom vi ned og slo opp telt før vi felles reiste og spiste pizza, deretter dro vi på Drive-inn Kino, og tilslutt (og litt utpå natta) reiste vi inn til Køben, og var på "striben" der ble det kjørt streetracing, og jeg fikk såvidt prøvd meg utpå jeg og ;)
Jeg kjørte 3 løp mot en peugeot 205 med 310hk..! Hver gang tok jeg ham i starten men da vi kom over på 3.gir dro han i fra... Har ikke bilde av det men har noe film her hjemme..

Lørdagen var det utstilling, konkuranser ( tennplugg skifte på tid og dekk kast) og så spiste vi og øllet oss på ettermiddagen :)

På sønagen dro vi ganske tidlig, etter frokost og premieutdeling.
Siden de hadde forventa mye flere folk, så endte det opp med at de fleste fikk premie :) Jeg fikk første plass i klasse; sw20 :P
Og gavekort på shell fo 500dkr.. for lengst reisende.

Vil gi http://www.toyotaklub.dk masse skryt for et vel gjennomført treff!! :D
Jeg vil nok reise ned igjen, og satser på å få med noen av dere andre og :wink:

Her er bildene (ble kansje litt mange for dere uten bredbånd..) :roll: :wink: :

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av MR2turbo den 05 aug 2003 21:22, redigert 1 gang totalt.

#13122  av @lpher

Ahh...plenty nice cars dær ja...men det var jo litt dårlig Supra oppmøte da...kanskje vi skulle dratt mannsterke nedover til neste år? :D

@lpher

#13123  av MRQuoc

tja, jeg er med på det neste år, bare å finne meg en toyota først

#13125  av CelicaTurbo

...men hva ble resultatet av rullene og stripen da Markus?! :D

#13128  av Dalan

CelicaTurbo skrev:...men hva ble resultatet av rullene og stripen da Markus?! :D
ja det ble jeg å litt nysgjerrig på, så bare det sto -9hk et sted jeg, det kan da ikke stemme ;)

#13142  av MR2turbo

Resultatet fra stripen står vel egentlig i første post.. på 200m så tapte jeg med ca en billengde... :cry: og noe mere på 400m...
Men den var jo sykt rask og da ;) 310 hk og snaut 900 kg.. :o

Var svært fornøyd med dyno resultatet :) , her er utskriften: http://www.home.no/mlundber/helsinge03/ ... aug.03.jpg
273hk og 355nm!

#13146  av Mr2 Mk2

eyy der var det meget mye bra.Likte selfølgelig den mk1`en jeg,btw hva skjer med den røde mk6 en der da?Audi 80 coupe wannabe?

#13149  av Christian

Markus : SÃ¥ du hadde faktisk mer enn du gjetta da, det er sjelden :wink:

#13150  av CelicaTurbo

373hk kunne jeg gjerne ha tenkt meg ja :) Hva er det egentlig som er gjort med den motoren din? Mente det bare var litt trykk og eksos jeg, samt en oppgradert CT26?

#13152  av Christian

Tja, det blei vel gjerne 100 ekstra ponnier der veit jeg :wink:

#13155  av chris

Jaggu.. ser ikke ut som dansker kjører annet enn Toyota jo! :D

Grattis med førsteplass, Markus :)

Kunne tenkt meg å bli med neste år ja, om det hadde passet seg sånn

#13165  av GT FOUR

Hej Markus.

Tak for en hyggelig weekend i lille Danmark.
Dejligt at se din bil her over, håber bare at vi vil se mange flere fra Norge til vores store Mega Toyota træf i maj 2004.

mvh Tommy

#13168  av MR2turbo

jostein skrev:eyy der var det meget mye bra.Likte selfølgelig den mk1`en jeg,btw hva skjer med den røde mk6 en der da?Audi 80 coupe wannabe?
..jeg er fornøyd jeg :D Syns den røde st165'en var rå jeg, men jeg ville ikke hatt cossie vinga bakpå da.. :roll: Den hadde en 4agze motor med turbo..

Erling:
takke, takk ;) det ble jo noen bilder, men desverre ikke mere enn 10min. med film...

Christian:
Jeg må innrømme at jeg var nervøs for å bli skuffa ved en sånn kjøring, men det var jo bare morro når det går den veien..

Kristian:
Det der ble å ta litt hardt i ja, he he :P slå av 100 så er vi enige.
hvis du ser på eiersidene så ser du hva som er gjort med motoren.. men jeg kjører ladetrykk på 1,1bar....

Chris:
Takk, Du må bli med til neste år, masse hyggelige folk og artig treff! Du får sette av datoen så fort det er bestemt, så burde det ikke være no problem ;)

Hei, Tommy
Takker dere og for en meget hyggelig weekend, jeg vil helt klart prøve å komme meg ned til deres neste treff, så håper jeg bare at din bil er klar så jeg kan se den og :D

#13170  av GT FOUR

Hej Markus.

Min bil er klar til vores Mega træf i Maj.
Men ellers kan du jo finde noget om den her, det er min private hjemmeside og her er du da velkommen til at se ind om aften....hvor jeg ofte er på.
Se ind på http://www.gtfour.dk

MVH Tommy