TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Minitreff gjennomført i Trondheim, 3.august

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #13052  av chris

Jeg var kjappere ute enn deg, Alfemann, så jeg mekka posten jeg :D

Hiver ut noen smakebiter av dagen i dag.

@lpher: disse er resiza til 800x600, men sender deg bildene i originalstørrelse når jeg får mailadressen din :) Og videoene. Hehe

Dette må vi gjenta, og gjerne med flere folk. Absolutt alle glana når vi cruisa gjennom trondheim, og når vi stod parkert ikke minst ;)
Utrolig gøy. Vi må spørre om å få stå på Torget en dag, når vi får med oss litt flere folk. Tror vi skal få lov til det, om vi kaller det en eller annen form for utstilling ;)
Vedlegg
Sjekke de rumpene'a ;)
Sjekke de rumpene'a ;)
IMG_0980.jpg (42.82 kiB) Vist 1288 ganger
Parkering ved kanalen (hvor vi fikk gratis brus til og med :D)
Parkering ved kanalen (hvor vi fikk gratis brus til og med :D)
IMG_0974.jpg (56.77 kiB) Vist 1288 ganger
Bilvasking nesten ferdig utført
Bilvasking nesten ferdig utført
IMG_0965.jpg (43.5 kiB) Vist 1288 ganger

#13054  av chris

et par til ;)
Vedlegg
Nei, har du sett. Supra i bakspeilet gitt :D
Nei, har du sett. Supra i bakspeilet gitt :D
IMG_0972.jpg (28.25 kiB) Vist 1285 ganger
Dette bildet bruker jeg som bakgrunn i Windows nå ;)
Dette bildet bruker jeg som bakgrunn i Windows nå ;)
IMG_0983.jpg (26.93 kiB) Vist 1285 ganger

#13055  av Mr2 Mk2

Off dæven,dette så gøyt ut da!
Ikke så often man ser slike bilder fra Norge,nå har jeg sett celica mk6 cab for første gang også.Alf,noen spess grunn til at du ikke har ving på bilen?Tror dere har hatt en fin dag ja...

ps:Ikke misunnelig,dere er så teite :roll: :wink:

#13057  av chris

Holdt nesten på å glemme dette jo :D

PS: han holdt inne magen :D
Vedlegg
IMG_0986.jpg
IMG_0986.jpg (25.86 kiB) Vist 1279 ganger

#13058  av chris

Om noen kan hjelpe meg å få videoer ut, så hadde det vært fint. De to beste snuttene er ca 20 megs til sammen.
Prøvde Qvakk sin, men fikk ikke kontakt med ftp serveren

#13059  av @lpher

Din snik... :D

Bilder OG video! sendes til alpher@online.no takk! :D
SÃ¥ sender jeg mine bilder i retur....

Her er et par av de bildene jeg tok....

@lpher
Vedlegg
...og her er Chris i kameramann modus ;-)
...og her er Chris i kameramann modus ;-)
AUT_9267_web.jpg (23.73 kiB) Vist 1272 ganger
Her har vi Frank...eier av den nydelige 99 Celica GTi Cabben på bildene. itillegg har han en ganske så strøken 82 Supra og en meget pen 65 Crown...
<br />Gutten har et par jern i ilden kan man si ;-)
Her har vi Frank...eier av den nydelige 99 Celica GTi Cabben på bildene. itillegg har han en ganske så strøken 82 Supra og en meget pen 65 Crown...
Gutten har et par jern i ilden kan man si ;-)

AUT_9266_web.jpg (21.53 kiB) Vist 1272 ganger
Her er et bilde til....utenfor vaskehallen...
Her er et bilde til....utenfor vaskehallen...
AUT_9252_web.jpg (46.14 kiB) Vist 1272 ganger

#13060  av @lpher

Et par til....
Vedlegg
Her måtte vi søke tilflukt i et parkeringshus...regn....prøvde å ta noen bilder...men det ble litt for mørkt....
Her måtte vi søke tilflukt i et parkeringshus...regn....prøvde å ta noen bilder...men det ble litt for mørkt....
AUT_9271_web.jpg (40.11 kiB) Vist 1269 ganger
Oversiktsbilde...ahem...over kortesjen ;-)
Oversiktsbilde...ahem...over kortesjen ;-)
AUT_9269_web.jpg (35.09 kiB) Vist 1269 ganger

#13063  av supratt

Da har jeg meldt meg inn jeg også. Får prøve å være litt aktiv, artig at det begynner å skje ting i Trondheim. :D

Vekker i allefall oppsikt når vi kjører i gatene. Håper vi klarer å få til en del treff utover høsten.

#13064  av Mr2 Mk2

supratt skrev:Da har jeg meldt meg inn jeg også. Får prøve å være litt aktiv, artig at det begynner å skje ting i Trondheim. :D

Vekker i allefall oppsikt når vi kjører i gatene. Håper vi klarer å få til en del treff utover høsten.
Mangen nye her idag,bare idag har vel 2-3 nye dukka opp...Velkommen du også,er det du som kjører den mk6`en eller?

#13065  av supratt

Yepp! Det er kjerra til meg og Stine. Herlig bil - blir bare mer og mer glad i den! Gleder oss til kommende uke. Har bestilt komplett Veilside kit som vi skal få montert så snart som mulig. Blir saker, ja! :lol:

#13066  av Bjørni

@lpher: Syns bildet i hallen var tøft jeg :D

#13068  av @lpher

supratt skrev:Da har jeg meldt meg inn jeg også. Får prøve å være litt aktiv, artig at det begynner å skje ting i Trondheim. :D

Der ja...det var sannelig på tide Frank :D Må få opp antall medlemmer fra midt-norge vettu :D

Treff...og div annet morro må vi da klarer å regisere litt mer av :)

@lpher

#13069  av @lpher

Bjørni skrev:@lpher: Syns bildet i hallen var tøft jeg :D
Glad you liked it...heres one more :D

@lpher
Vedlegg
AUT_9272_web.jpg
AUT_9272_web.jpg (55.6 kiB) Vist 1241 ganger

#13087  av chris

Hehe, legg merke til at jeg er allerede på vei over fotgjengerfeltet når lysgreia lyser rødt+gult :D

Velkommen Frank, på tide at du dukker opp her ;)

Når det gjelder treff og ting og tang å finne på i trøndelag, jeg er med på alt :) Vi vekket bra oppsikt i Trondheims gater ja. ;)

Alfern: skal sende bilder og videoer i mail til deg nå.. håper den mailgreia di takler det da ;) kanskje sende en video om gangen og vente på bekreftelse fra deg at du har mottatt den? Takker så MYCKET for de fete bildene du sendte meg :) Frank, sender du dine også eller? ;)

#13095  av @lpher

chris skrev:Hehe, legg merke til at jeg er allerede på vei over fotgjengerfeltet når lysgreia lyser rødt+gult :D
Forsiktig nå...ellers så kan det hende du får et nytt nickname....chris drosjegrønnt! :D
chris skrev: Velkommen Frank, på tide at du dukker opp her ;)
I agree...han burde egentlig vært trimma litt for det... :D
chris skrev: Alfern: skal sende bilder og videoer i mail til deg nå.. håper den mailgreia di takler det da ;) kanskje sende en video om gangen og vente på bekreftelse fra deg at du har mottatt den? Takker så MYCKET for de fete bildene du sendte meg :) Frank, sender du dine også eller? ;)
Cool...DL'er as we speak :D ...ser ut til at mailservern klarer det ihvertfall...

Pics? ....nothing to takke for :D

Frank: Pics? Me too? :D

@lpher