TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2en min lÃ¥ser seg nÃ¥r jeg lÃ¥ser den opp ????!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #133270  av Blueman

som topic sier, når jeg skal låse opp biln min så låser den seg igjen sån innen et sec?! :shock:
For at jeg skal låse meg inn i biln nå så må jeg holde nøkkeln inne liksom, dette er litt iriterende så hva er d som er galt ? :?

takk for svar :)
 #133287  av chris

Blueman skrev:som topic sier, når jeg skal låse opp biln min så låser den seg igjen sån innen et sec?! :shock:
For at jeg skal låse meg inn i biln nå så må jeg holde nøkkeln inne liksom, dette er litt iriterende så hva er d som er galt ? :?

takk for svar :)
Opplevde det samme jeg også.. virker som det er et elektrisk problem av noe slag i hvert fall.. kanskje fukt? Til meg gikk det over etter et par uker, og siden har det ikke skjedd.
 #133293  av Blueman

chris skrev:Opplevde det samme jeg også.. virker som det er et elektrisk problem av noe slag i hvert fall.. kanskje fukt? Til meg gikk det over etter et par uker, og siden har det ikke skjedd.
humm, ja det kan jo kanskje være fukt blir vell fort litt fukt i bilen når det har regna i 35dager i strekk nå å targataket lekker en liten dråpe nå og da :P
Jeg tror jeg skal ta den i garagen i helga og sette litt varme på den så får jeg se om det kanskje fisker deg :)

#133323  av BrennaRacing

Det samme skjedde meg meg, å da var det bare dekselet rundt dårhåndtaket/låsen som var knekt...Så var det skrudd til for hardt, så dekselet presset mot låseknappen å låste døra :D

#133345  av Blueman

BrennaRacing skrev:Det samme skjedde meg meg, å da var det bare dekselet rundt dårhåndtaket/låsen som var knekt...Så var det skrudd til for hardt, så dekselet presset mot låseknappen å låste døra :D
haha det samme har skjed hær skjønner du!
Da må jeg gå ut og fikse :)

Takk for hjelpen :D

#133381  av FireWalk

samme skjedde med meg.. men jeg har alarm og, og den klikka jo den og.. låste opp døra så bare låste den seg igjen med en gang..

Satte den i garasjen med varme på, og dagen etter var den helt fin igjen! :D

#133382  av FireWalk

samme skjedde med meg.. men jeg har alarm og, og den klikka jo den og.. låste opp døra så bare låste den seg igjen med en gang..

Satte den i garasjen med varme på, og dagen etter var den helt fin igjen! :D

#133446  av BrennaRacing

Bra du fant ut av det...Det er hvertfall billig å fikse :D

#133694  av Blueman

ja hva skulle man gjort uten ts-ogn guttan/jentan :) ?? tipper jeg hadde leita meg til døden før jeg hadde funnet feiln :?

#133814  av BrennaRacing

Holdt på å lete meg ihjel jeg å....Skjønte ikke hvorfor den låste seg hele tiden....Når jeg skulle inn i bilen så måtte jeg låse opp døra, å dra i håndtaket samtidig..

Å når jeg skulle ut av bilen igjen, så måtte jeg ta ned vinduet, stoppe motoren, låse opp med nøkkelen fra utsiden mens jeg dro i håndtaket, åpne døra, skru på tenninga igjen og ta opp ruta...Så kunne jeg låse å gå :lol:

Ble litt slitsomt etterhvert :lol:

Men det er jo greit når feilene er SÅ billige å fikse :D