vel, nå har jeg kommet langt i drømmeverden , men masse er på papirene allerede. Selv om jeg ikke har bil , så blir det definitivt bil snart.. en MR2MK1 er ikke å forakte , Prosjektet i seg selv er kanskje vanskelig men jeg håper på en løsning på alt...
Paintballmarkører fåes med elektronisk avløser
noe som gjør det lett med å skjøte eventuelle ledninger så langt man orker .. 
Jeg har tilgang til Paintballutstyr.. og hydrauliske motorer beregnet på offshore.. store som små.. og tanken var ellers ikke noe annet enn å få en Paintballmarkør til å sitte ett eller anna sted i bilen med avløser i kupeen
med en 2" digitalkamera bak avløpet kan vel pc'en som da skal være der, være en slags aim med crosshair
tror dere det hadde vært moro med ett slikt prosjekt? ! *tihihi*
Sitte inne i kupeen og skikke på 7-tommen og avfyre malingskuler i ny og ned på .. ett problem er jo luftmotstanden når man kjører .. noe jeg må jobbe litt mer med i hodet\papiret... utgangshastigheten er rundt 300km\t pr. kule.. så jeg må frem med ett stort regnestykke :\
noen som driver med Paintball her? (jeg gjør det ikke men har tenkt å starte)
Paintballmarkører fåes med elektronisk avløser

Jeg har tilgang til Paintballutstyr.. og hydrauliske motorer beregnet på offshore.. store som små.. og tanken var ellers ikke noe annet enn å få en Paintballmarkør til å sitte ett eller anna sted i bilen med avløser i kupeen

med en 2" digitalkamera bak avløpet kan vel pc'en som da skal være der, være en slags aim med crosshair

tror dere det hadde vært moro med ett slikt prosjekt? ! *tihihi*
Sitte inne i kupeen og skikke på 7-tommen og avfyre malingskuler i ny og ned på .. ett problem er jo luftmotstanden når man kjører .. noe jeg må jobbe litt mer med i hodet\papiret... utgangshastigheten er rundt 300km\t pr. kule.. så jeg må frem med ett stort regnestykke :\
noen som driver med Paintball her? (jeg gjør det ikke men har tenkt å starte)
Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc