TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bil , med paintball?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12946  av MRQuoc

vel, nå har jeg kommet langt i drømmeverden , men masse er på papirene allerede. Selv om jeg ikke har bil , så blir det definitivt bil snart.. en MR2MK1 er ikke å forakte , Prosjektet i seg selv er kanskje vanskelig men jeg håper på en løsning på alt...

Paintballmarkører fåes med elektronisk avløser :) noe som gjør det lett med å skjøte eventuelle ledninger så langt man orker .. :)

Jeg har tilgang til Paintballutstyr.. og hydrauliske motorer beregnet på offshore.. store som små.. og tanken var ellers ikke noe annet enn å få en Paintballmarkør til å sitte ett eller anna sted i bilen med avløser i kupeen :o

med en 2" digitalkamera bak avløpet kan vel pc'en som da skal være der, være en slags aim med crosshair :o

tror dere det hadde vært moro med ett slikt prosjekt? ! *tihihi*

Sitte inne i kupeen og skikke på 7-tommen og avfyre malingskuler i ny og ned på .. ett problem er jo luftmotstanden når man kjører .. noe jeg må jobbe litt mer med i hodet\papiret... utgangshastigheten er rundt 300km\t pr. kule.. så jeg må frem med ett stort regnestykke :\

noen som driver med Paintball her? (jeg gjør det ikke men har tenkt å starte)

#12949  av turboman

hmm????

Mulig det bare er meg, men.. Skjønte liksom ikke helt sammenhengen...?

Kjøre bil, og skyte på hverandre?? Istedefor å løpe og skyte på hverandre??

#12950  av erling

Var noe med no skyting å no greier.. ..var vrien den der.. :D

#12955  av Erlend

Kjøre rundt med en MR2 som kan skyte malingskuler? Vitsen? Ehm...for min del tror jeg at jeg bare glemmer denne posten :)
 #12957  av Mr2 Mk2

MRQ skrev: noen som driver med Paintball her? (jeg gjør det ikke men har tenkt å starte)
Hehe artig ide detta da,men blir vel litt for vanskelig å utføre.Og om det er lovlig er jo et annet spm hehe..

Har spilt littegrann i og med at bruttern drev med dette noen år spilte på desperados,eneste dem ikke slo var NBK...

#12961  av Amund

har spilt en del paint ball, har en del utstyr og slikt. men er en stund siden jeg har spilt nå. du skal ikke kjøre så veldig fort før treffsikkerhet blir lik 0. så til show, konge. praktisk, nei.. :D

#12964  av chris

Erlend skrev:Kjøre rundt med en MR2 som kan skyte malingskuler? Vitsen? Ehm...for min del tror jeg at jeg bare glemmer denne posten :)
Veldig dumt om mr2'en går over 300 km/t i hvert fall...

Nei, jeg veit ikke helt om jeg skjønte det der, men jeg er jo kjent for å være litt treig da :D

#12969  av MRQuoc

først tenkte jeg skulle ha den innabords.. rett og slett fordi jeg treffer på kjente .. gående! :p ..
nå i det siste går det masse vann særlig fra vanndammer inntil fortauskanten.. planen er rett og slett å ha det til show.. og skyte ned omgangskrets..

#12970  av MRQuoc

og det kan jo hende en dag jeg interesserer meg for pyroteknikk.. :p

#12994  av turboman

Har falt av lasset her, jeg...hehe..

Innabords?? Pyroteknikk?? Nå i det siste går det masse vann...??

hehe

#12995  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:først tenkte jeg skulle ha den innabords.. rett og slett fordi jeg treffer på kjente .. gående! :p ..
nå i det siste går det masse vann særlig fra vanndammer inntil fortauskanten.. planen er rett og slett å ha det til show.. og skyte ned omgangskrets..
sitter du inne med mye aggresjon,seriøst ikke skyt på spaserende fotgjengere med paintball det er jo jævli ondt da! :roll:
Kjøre i dammer så det spruter på tilfeldig forbispaserende,er jo uskyldig nok.Men tenk hvor forbanna du hadde blitt om det var deg som ble spruta på,det har sikkert skjedd noen ganger..

Skal ikke legge skjul på at jeg har kasta brød på syklister,men er ikke stolt over d :oops: ..Men litt morro skal man ha før man blir "gammel"..Men barnsli er det..
Men paintball blir litt drøyt,og i bil har du ingen peiling på hvor du treffer.Og husk fotgjengere pleier ikke gå m,ed paintballmaske så hva om du trefer dem eks i øyet.(maks uflaks da men det kan jo skje.)

#12998  av Christian

Om jeg hadde blitt skutt på med paintball eller om så bare et vanngevær av en jeg ikke kjenner hadde det vanka bank om jeg fikk tak i vedkommende, bare så det er sagt. Ok, ikke om det var vann, men garantert painball.
Om noen hadde skutt på bilen min er det i alle fall klikkings :evil:
Legg de planene der på hylla du...!

Edit : Og det å sprute vann på fotgjengere med vilje er totalt i tåka, ikke bedre det enn de som riper opp parkerte biler med vilje!

#13008  av Mr2 Mk2

[quote="Christian"]Om jeg hadde blitt skutt på med paintball eller om så bare et vanngevær av en jeg ikke kjenner hadde det vanka bank om jeg fikk tak i vedkommende, bare så det er sagt. Ok, ikke om det var vann, men garantert painball.
quote]

Ja sant det..Og mrq tenk også over at du kjører jo bil,og når du har kjørt en stund å spruta/skutt på en god del folk fra alle mulige steder.Tenk hva som kan skje når du evt parkerer ute i gata da og en av dine "offre" oppdager bilen din..Da er det over for din,for den vil jo bli gjenkjent av mange etter en stund.Not a good idea..

#13074  av MRQuoc

De fleste tilfellene med bakholdangrep fra kjøretøy som går snikende bak offeret.. har gjerningsmannen kjent offeret, noe som har resultert i mange blåe merker på kroppen og gjerne en søkkvåt payback time.. ..

Skal nok ikke gjøre slik med ukjente fok nei.. har ingen tanke på det :p

-Edit-

i den litt store omgangskretsen min gjør man gjerne payback senere.. ingen som kommer unna spøker , de fleste vet at det er spøk , kanskje for alvorlig spøk tid til annen , men det er bare for latterens skyld..

;)