TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AngÃ¥ende min lave aktivitet her pÃ¥ ts-ogn...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12882  av jumbo

Hei igjen, gamle og nye venner!

Min relativt store aktivitet her på forumet tok som de fleste sikkert har merket seg slutt for noen måneder siden. Beklager at jeg ikke får tid til å være mer aktiv, men andre aktiviteter legger beslag på all min tid og vel så det.

Håper å få skviset inn noe mer tid til bil / ts-ogn lenger mot høsten, men foreløpig ser det trangt ut...

Hva bilen min angår, er status mer eller mindre uendret siden japsetreffet.

Jeg sier takk for meg inntil videre, og gleder meg til å ta opp igjen kontakten med alle de flotte vennene her på forumet når tiden tillater det.

Snakkes!

#12889  av Christian

HÃ¥per du stikker innom en gang i ny og ne da :)
Er egentlig fryktelig nyskjerrig på hva det er som tar slik tid jeg?

#12896  av @lpher

Christian skrev: Er egentlig fryktelig nyskjerrig på hva det er som tar slik tid jeg?
Yeah....getting worried her nå ja.... :)

@lpher

#12899  av chris

Kanskje han har smelt ei på tjukken? Nei, vi trenger nok litt mer info her ja, Jumbo ;)

Du kan da vel sette av et par minutter før sengetid, til å stikke innom her vel? ;)

#12900  av CelicaTurbo

alltid velkommen når du har tid ihvertfall :D

#12913  av erling

Er hu så streng med deg at du ikke får preika litt piss med oss gøttabåis? :D Det må jo være ei dama bak det her. :wink: Hehe..

Uansett, snakkes seinere gamle ørn. 8)

#12914  av chris

erling skrev:Er hu så streng med deg at du ikke får preika litt piss med oss gøttabåis? :D Det må jo være ei dama bak det her. :wink: Hehe..
It usually is.. ;)

#12942  av jumbo

Dame.... hadde det enda vært så vel... :P

Dessuten tror jeg jeg skulle være ganske desperat for å finne meg i ei dame som ikke lar meg ta en kikk innom forumet i ny og ne, ja :)

For å stille den verste nysgjerrigheten deres, er jeg blitt opptatt med andre aktiviteter på datafronten som tar mye tid. Det eneste jeg stort sett gjør utenom, er å jobbe og sove :P

Stikker nok innom i ny og ne, ville bare si fra hvordan landet ligger, så ingen tror jeg er blitt dødelig fornærmet på noen eller har kjørt meg ihjel :D

#12963  av chris

jumbo skrev:Dame.... hadde det enda vært så vel... :P

Dessuten tror jeg jeg skulle være ganske desperat for å finne meg i ei dame som ikke lar meg ta en kikk innom forumet i ny og ne, ja :)

For å stille den verste nysgjerrigheten deres, er jeg blitt opptatt med andre aktiviteter på datafronten som tar mye tid. Det eneste jeg stort sett gjør utenom, er å jobbe og sove :P

Stikker nok innom i ny og ne, ville bare si fra hvordan landet ligger, så ingen tror jeg er blitt dødelig fornærmet på noen eller har kjørt meg ihjel :D
Kjørt deg i hjel? neida. vi var hellig overbevist om at du hadde ei dame på tjukken vi :mrgreen:
Lykke til med de andre aktivitetene :)

#13163  av MR2turbo

Merker selv at jeg hvertfall nå om sommeren ikke får til å følge med på alt som skjer her inne, men håper at du hvertfall kommer deg på noen treff og sånn fremover :) og at du stikker innom her en gang i blandt.. ;)