TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt medlem.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12842  av Leon

Heisan..Skal legge ut litt bilder av bilen min litt seinere...Mr2 mkII 91 modell. :wink:
Meget glad at jeg fant dette forumet. Skal begynne på bilen til vinteren.(bytte motor, lakk, styling osv), så da trenger jeg nok greit med hjelp.
 #12844  av @lpher

Leon skrev:Heisan..Skal legge ut litt bilder av bilen min litt seinere...Mr2 mkII 91 modell. :wink:
Meget glad at jeg fant dette forumet. Skal begynne på bilen til vinteren.(bytte motor, lakk, styling osv), så da trenger jeg nok greit med hjelp.
Welcome... Begynner å bli en god del ekspertise her inne nå så det er bare å fyre løs om det er noe du lurer på eller lign. :D

Bilder av grombilen hadde kanskje vært no ja :)
Specs ellers da?

@lpher

#12847  av turboman

Hei og velkommen

Har samme bil som deg, og fått masse tips herifra...

Mange mennesker med masse kunnskap her...

:D

#12849  av chris

turboman skrev:Hei og velkommen

Har samme bil som deg, og fått masse tips herifra...

Mange mennesker med masse kunnskap her...

:D
... og noen mennesker, som bare prater bullshit, uten kunnskap :D *hinte til seg selv* :D

Nei, seriøst, velkommen. Godt å "se" noen nye tryner også :P

Apropos.. hvor blir det av flickorna? :D

#12853  av Dalan

chris skrev: Apropos.. hvor blir det av flickorna? :D
Ja fanken, hvor blir det av de?? Observerte da et par brudar i en rød mkII her for noen uker siden, hvor er de?? :lol:

#12857  av Mr2 Mk2

Velkommen,bilder av bilen ønskes...

#12860  av chris

Dalan skrev:
Ja fanken, hvor blir det av de?? Observerte da et par brudar i en rød mkII her for noen uker siden, hvor er de?? :lol:
Og så stoppa du de ikke??? :D Nei, synes vi må prøve å få litt kvinnelig kjøtt innom her ja :D

#12862  av CelicaTurbo

spørs om de kvinnelige vil bruke noe tid med oss så lenge vi kaller dem "kjøtt" da :)

#12863  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:spørs om de kvinnelige vil bruke noe tid med oss så lenge vi kaller dem "kjøtt" da :)
godt poeng :idea:,men vi skulle fått i alle fall 1 kvinnelig medlem som hadde interesse for bil..Men de er det desverre få av,og de få som er kjører vel rundt i mx5.Dessuten om vi hadde hatt et ville hun vel bare kalt oss for idioter..Men man ser jo til og med at på bilforum som er generelle for alle typer biler,er det jo tterst få av det andre kjønn..

#12870  av CelicaTurbo

er lite jenter blant bilinteresserte ja. Men når jeg tenker på det lurer jeg på om ikke jeg så et jentenavn som var registrert som brukernavn her på forumet for et halvår siden? Men personen skrev aldri en eneste post da..

#12875  av Erlend

La merke til samme nicket ja Kristian :) Kan jo bare ha vært noe tull også såklart...

De jentene jeg ser kjører ikke akkurat rundt i MR2er! De fleste har små Peugeoter eller Mitsubishi Colter, men her en dag så jeg ei sosseberte i en relativ ny BMW cab da...Hun virket ganske ovenpå :) Hadde vært moro å hatt en MR2 og vist henne hva japanske ingeniører kan utrette for en rimelig penge!

#12901  av CelicaTurbo

så faktisk en berte i MR2 her for to dager siden når jeg tenker på det, men antok hun kjørte kjærestens bil eller noe :)

#12925  av Dalan

chris skrev:
Dalan skrev:
Og så stoppa du de ikke??? :D Nei, synes vi må prøve å få litt kvinnelig kjøtt innom her ja :D
Nei er ikke no særlig å begynne å stoppe i midt i veien for å stoppe et par damer på E6'n ;)
Hadde det vært her i sentrum hadde jeg hivd meg etter dem 8)

For å spore litt av her:
Åssen er det med å ta med bil som flyttegods? må man betale noen avgifter da?
Kan få dama til å kjøpe mr2 for meg i USA, så tar a med seg den til meg når a flytter hjem igjen :twisted: høhø

#12930  av CelicaTurbo

det er slutt på de reglene der, og før var det også slik at du måtte være der et par år før rabatten egentlig ble noe interessant, etter 5 år slapp man avgifter.

men som sakt, det ble slutt på dette i vår.

#12934  av kennethx

Velkommen til forumet!!

Det er da et par damer som kjører rundt i celica i Bergen. Her på landås har jeg sett en ok snuppe kjøre rundt i en lilla '95 Celica. Ikke noe turbo model da, men men. :)

Har sett en MR2 som ble kjørt av en dame også.