TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Arne rebel melder sin ankomst pÃ¥ dette forum...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12678  av Arne rebel

Endelig etter måneder med venting (pga et feilslått kjøp av et renoverings objekt/hus) har endelig Christian mekka sammen en pc til meg slik at jeg kan bli med på japse trenden som feier over det ganske land ! :D Min største lidenskap er vinkelsliper/blekksaks da mr2`en har kjølingsproblemer ved høyt turbo trykk :wink:

#12679  av Mr2 Mk2

Jaja velkommen skal du være,begynner å bli en større en gjeng etter hvert...

Ps:Skaff deg en avatar...

#12680  av jumbo

Ã… nei!

:P

#12683  av kennethx

velkommen, jeg er ganske fersk jeg også...skaff deg en sigg også :)

#12684  av Mr2 Mk2

kennethx skrev:velkommen, jeg er ganske fersk jeg også...skaff deg en sigg også :)
Jøss Sigg,den var ny hehe.Litt av en "sleng ord"/forkortelse...
Apropos "sigg"(hehe),er vel ingen tvil om hvem som har den beste :D

#12690  av MR2turbo

Hei, Arne!

Godt at du kom deg inn på forumet, så kan du fortelle oss alle hemmelighetene bak bilen til Christian, he he :P

#12692  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Hei, Arne!

Godt at du kom deg inn på forumet, så kan du fortelle oss alle hemmelighetene bak bilen til Christian, he he :P
Aha inside information!
Tell us the dirty stuff :twisted:
 #12693  av erling

Arne rebel skrev:Endelig etter måneder med venting (pga et feilslått kjøp av et renoverings objekt/hus) har endelig Christian mekka sammen en pc til meg slik at jeg kan bli med på japse trenden som feier over det ganske land ! :D Min største lidenskap er vinkelsliper/blekksaks da mr2`en har kjølingsproblemer ved høyt turbo trykk :wink:
Dra i brekkeeeeeet!!! Velkommen mann!! :D:D

#12708  av @lpher

Welcome to the gode selskap man :D

@lpher

#12721  av tahustvedt

jostein skrev:Apropos "sigg"(hehe),er vel ingen tvil om hvem som har den beste :D
Det stemmer det! */tahustvedt ser ned*

Velkommen hit, Arne Rebel! Nesten-navnebror. :)

#12722  av Mr2 Mk2

tahustvedt skrev:
jostein skrev:Apropos "sigg"(hehe),er vel ingen tvil om hvem som har den beste :D
Det stemmer det! */tahustvedt ser ned*
quote]

Eyyyy! :D

#12732  av chris

jumbo skrev:Ã… nei!

:P
Jaggu.. jumbo også jo!! :D

#12733  av chris

Velkommen ja. Vi elsker inside information btw ;)

#12736  av Christian

Greide ikke holde ham unna lenger :wink: Neida....skal bli artig å se hva han får til, siden han pumper øra mine fulle av hva jeg burde gjordt hver gang vi prates :) (les: hver dag)

#12771  av Erlend

Velkommen, Arne! Alltid bra med mer know-how på forumet :)

Ingen tvil om hvem som har den STØRSTE signaturen, eller hva jostein? :P