TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• morsomt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12669  av kennethx

Gjett hvem som blåste forbi alle som stod utenfor Forum kino og ventet på å gå inn på 2f&2f?

jupp, moa. hehe, det var litt morsomt, jeg toppet første gir rett før jeg passerte forum, og girte til andre, da lager bilen min en sånn slags flafrete blow of lyd, ikke så kraftig, men du hører den, så smellte jeg i andre og flatet pedal, tror samtlige som stod utenfor snudde seg synkront og så etter meg :D Jeg observerte i speilet.

Det er bare morsomt å gjøre sånn :)
 #12672  av Mr2 Mk2

kennethx skrev: Det er bare morsomt å gjøre sånn :)
Å helt enig!! :D det er slikt som er morro!Bare vent til min 400hp mk1 kjem på veiene!

#12696  av MR2turbo

he he.. pass deg for purken.. Her i Sandnes krydde det av purk rundt kinoen når 2f2f hadde premiære..
...hmmm erfaringer fra fnf fimen tro... ?

#12702  av kennethx

hihi, var purk her når jeg så den også, men jeg kom kjørende fra byn mod d.plass, og da ser jeg kinoen på vei opp, tok så 180 i krysstet og freste tilbake forbi forum, visste at det ikke var noen purker der :)

#12711  av @lpher

Må bare stemme i her ja....hadde en liten time rånings før filmen,
og en liten time etter også... :D

Fant ikke så mange å leke med da....bare en S2000 og en Opel Speedster som ville leke litt... :D

@lpher

#12729  av chris

@lpher skrev:Må bare stemme i her ja....hadde en liten time rånings før filmen,
og en liten time etter også... :D

Fant ikke så mange å leke med da....bare en S2000 og en Opel Speedster som ville leke litt... :D

@lpher
Hehe, tror eierne av de to bilene er kompiser. Har sett de stå og prate nede i byen flere ganger. Henger i krysset nordre/dronningens og sånn :P

Og så kommer jeg forbi med MR2, og får alle blikkfangene ;)

#12770  av Erlend

Evig bra :D

Dere er heldige som har S2000ener og slikt som dere kan leke med, her i Larvik er det bare rånere med Ford Sierraer (ikke cosworths...)og Volvoer... pluss en og annen Ferrari eller Corvette, men de blir eid av "fornuftige" 40-åringer 8)

Derimot kjører det en RX7 og en Tommi Makinen Evo rundt... men de cruiser bare...

Skal man leke her, må man gjøre det mot BMWene, noe som ikke er meg imot ;)

#12781  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Evig bra :D
det er vel de desidert beste bilene å kjøre fra.!(signaturen)

#12790  av chris

Dere er heldige som har S2000ener og slikt som dere kan leke med, her i Larvik er det bare rånere med Ford Sierraer (ikke cosworths...)og Volvoer... pluss en og annen Ferrari eller Corvette, men de blir eid av "fornuftige" 40-åringer 8)

Derimot kjører det en RX7 og en Tommi Makinen Evo rundt... men de cruiser bare...

Hehe, er herlig å kjøre fra beemere da, selv om det begynner å bli en dagligdags sak..

Ruller en EVO6 Tommi Makinen edition her også.. men eieren har kjørt på prøveskilt i to år, ellerno sånt. Han har visst ikke råd til å betale avgifter og forsikring... :roll:

#12797  av @lpher

chris skrev: Hehe, tror eierne av de to bilene er kompiser. Har sett de stå og prate nede i byen flere ganger. Henger i krysset nordre/dronningens og sånn :P

Og så kommer jeg forbi med MR2, og får alle blikkfangene ;)
Yupp, ive seen 'em too....

Lol..hadde en likedan episode med de to før 2f2f preimeren jeg også...rypa til han ene holdt på å snu hodet av seg etter supran....
Regner ikke tenke meg at det var meg hu snudde seg etter....er realist serru :mrgreen: ...spørs om ikke typen har gjort henne bilinteresert :D

@lpher

#12798  av @lpher

Tja...det er ikke bestandig jeg finner lekekamerater jeg heller da.. :D
Kremt kremt....da vil jeg karakteriere meg selv som en "fornuftig" 31 åring...som kan være tilbøyelig til utagerende kjøring :mrgreen:
Erlend skrev: Derimot kjører det en RX7 og en Tommi Makinen Evo rundt... men de cruiser bare...
Hmm...Evo er jo ikke no cruisebil da...trives vel mest på 2 meter breie krøtterstier...i ca. 150kmt dem vel? :D
Erlend skrev: Skal man leke her, må man gjøre det mot BMWene, noe som ikke er meg imot ;)
Hadde en bmw 3-etteller annet som tyna ett og annet gir etter meg her i går...stakkars motor...tror ikke han turde å gire eller no :D
Vanligvis er jeg veldig real med those less fortunate than me...men jeg må ærlig innrømme at da kom gapskratten spontant :mrgreen:

@lpher

#12799  av @lpher

chris skrev: Hehe, er herlig å kjøre fra beemere da, selv om det begynner å bli en dagligdags sak..

Ruller en EVO6 Tommi Makinen edition her også.. men eieren har kjørt på prøveskilt i to år, ellerno sånt. Han har visst ikke råd til å betale avgifter og forsikring... :roll:
Farge?
Begynner å bli vel mange av disse hattkallbilene med oppjazza understell og motor nå duh :D

Sto foresten en sølvfarga Evo i siste autobørsen til salgs for 410' ....i trøndelag.

@lpher

#12800  av Mr2 Mk2

@lpher skrev: Vanligvis er jeg veldig real med those less fortunate than me...men jeg må ærlig innrømme at da kom gapskratten spontant :mrgreen:
@lpher
må være en deilig følelse bare vent til jeg får min MONSTER2!
Skal ha den sykeste mk1 ever.....Men det skal nok en god del modding til for å slå selv en original Supra da....

#12803  av kennethx

huske på at supraen veier 1705 kg originalt :)

#12806  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: Hehe, er herlig å kjøre fra beemere da, selv om det begynner å bli en dagligdags sak..

Farge?
Begynner å bli vel mange av disse hattkallbilene med oppjazza understell og motor nå duh :D

Sto foresten en sølvfarga Evo i siste autobørsen til salgs for 410' ....i trøndelag.

@lpher
Den er sølvfarga ja. Holder til på Lundamo. Kanskje han har innsett at han aldri har råd til skilter på den :D