TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Var pÃ¥ TG-Bil i dag. Mange MR2 der, ja!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12652  av tahustvedt

Var en tur på TG-Bil i dag og kikket. Var spent på om de virkelig hadde så mange MR2'er inne. Det var helt utrolig! Det var MR2'er over halve etasjen, mest røde, men mange svarte og en grønn også. De hadde en rød 1990 Turbo også. Alle bilene var fine i lakken og det så ut som de hadde lakkert opp fronten på samtlige.

Det var litt rart å se så mange på en gang. :)

#12653  av Mr2 Mk2

de pleier jo å ha sykt mangen i motorbørsen da,fyttirakkern...Også tar de dem på samme side som mazda miata usj! :evil: :roll:

#12655  av kake

Ja det er veldig mange der, det stemmer sikkert at han har lakkert opp fronten på mange. Har hørt mye rart om tg-bil 8)

#12656  av Mr2 Mk2

kake skrev:Ja det er veldig mange der, det stemmer sikkert at han har lakkert opp fronten på mange. Har hørt mye rart om tg-bil 8)
Veldig synd at det skal være på den måten der,at folk skal tenke så jævli $ at de driter i alt annet...De kan i allefall si fra om det...
Jeg kan si så mye at visst jeg hadde kjøpt en bil der,og funnet ut at de hadde klussa med den og ikke gitt beskjed.Eller holdt tilbake vesentlig informasjon.Ja da skulle de faen meg fått høre/føle det asså,jeg hadde faen meg klikka totalt.Det hadde rablet noe så alvorlig... :evil: Skulle faen meg dratt til han den ekle selgeren i Armanien,for så å pisse på han.Og skulle forlangt alle penga tilbake!!(det hadde jo han selfølgelig nekta på men DA!!.... :evil: )

#12657  av turboman

det var da voldsomt, da....

#12658  av Mr2 Mk2

Hehe blir forbanna bare på tanken av det,tenk hvor kjiiipt da :cry: ..

#12671  av CelicaTurbo

det er nå nok av personer som er fornøyde med service hos tg-bil så la oss ikke dømme dem direkte, ofte er det slik at det er noen få misfornøyde som roper høyest mens alle de fornøyde holder tyst..

#12674  av Mr2 Mk2

jada for all det er vel bare en liten del som har noe å klage på,de skriver jo ikke i avisen om noen er førnøyd med kjøpet hos tg...
Jeg personlig siktet ikke til noen spesielle,har aldri vært i noen form for kontakt med tg,så dømmer dem absolutt ikke...

#12694  av MR2turbo

Jeg vil bare si at for meg var det bare positivt å handle bil hos TG...
Syns det er litt for teit å dømme de når man ikke har hatt noe med dem å gjøre :roll:
Vet at det er mange som er fornøyde kunder hos ham..
Hadde foresten en hyggelig telefon med Tom på TG i dag.. :)

#12697  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Jeg vil bare si at for meg var det bare positivt å handle bil hos TG...
Syns det er litt for teit å dømme de når man ikke har hatt noe med dem å gjøre :roll:
er ikke sikker,men om du sikter til meg så har jeg aldri dømt tg.
Aner jo ingenting om dem aldri hatt noen kontakt med dem,sikker grei nok de.Bare sånn at det er sagt...

#12703  av erling

kake skrev:Ja det er veldig mange der, det stemmer sikkert at han har lakkert opp fronten på mange. Har hørt mye rart om tg-bil 8)
Steinsprut er jo normalt etter 10-13 år på motorvei.. Kan jo være greit med litt ny lakk da? :)
Sist redigert av erling den 28 jul 2003 23:19, redigert 1 gang totalt.

#12705  av erling

jostein skrev:er ikke sikker,men om du sikter til meg så har jeg aldri dømt tg.
Aner jo ingenting om dem aldri hatt noen kontakt med dem,sikker grei nok de.Bare sånn at det er sagt...
Hva er dette for noe rart da?? :roll:
jostein skrev: Veldig synd at det skal være på den måten der,at folk skal tenke så jævli $ at de driter i alt annet...De kan i allefall si fra om det...
Jeg kan si så mye at visst jeg hadde kjøpt en bil der,og funnet ut at de hadde klussa med den og ikke gitt beskjed.Eller holdt tilbake vesentlig informasjon.Ja da skulle de faen meg fått høre/føle det asså,jeg hadde faen meg klikka totalt.Det hadde rablet noe så alvorlig... :evil: Skulle faen meg dratt til han den ekle selgeren i Armanien,for så å pisse på han.Og skulle forlangt alle penga tilbake!!(det hadde jo han selfølgelig nekta på men DA!!.... :evil: )
Kan jo være greit å ha litt grunnlag for det man sier, TG-Bil sitter antagelig inne med størst kunnskap om MR2 her til lands..

#12706  av @lpher

MR2turbo skrev:Jeg vil bare si at for meg var det bare positivt å handle bil hos TG...
Vet at det er mange som er fornøyde kunder hos ham..
Hadde foresten en hyggelig telefon med Tom på TG i dag.. :)
Samma her...kjøpte min 91 Celica GTi av T.G. Bil...i 98...var no'n småskader i lakken etc....men ingenting de prøvde å holde skjult eller noe...fikk den faktisk jæskla billig..i forhold til hva de kostet på den tiden :D

@lpher

#12712  av Mr2 Mk2

erling skrev:
jostein skrev:er ikke sikker,men om du sikter til meg så har jeg aldri dømt tg.
Hva er dette for noe rart da?? :roll:
jostein skrev: Veldig synd at det skal være på den måten der,at folk skal tenke så jævli $ at de driter i alt annet...De kan i allefall si fra om det...
Kan jo være greit å ha litt grunnlag for det man sier, TG-Bil sitter antagelig inne med størst kunnskap om MR2 her til lands..
ok det var dårlig skrevet gjerne kunne vel misforstås,men snakket generelt jeg....

#12716  av tahustvedt

Jeg prøvde ikke å rakke ned på de, da. :) Det var nesten surt å se alle de fine frontene. De så faktisk nye ut i fronten. Og så spoilerene. Min spoiler har så mye bobler at den nesten ser ut som øl (eh) og det var ikke på langt nær så mye på de på TG. Han sa at de gadd nesten aldri å lakke opp spoileren fordi den bare boblet igjen etter litt over ett år. Det stemmer med det jeg har hørt før også. Jeg ble veldig fristet til å få bilen min lakkert opp igjen, men det er så sinnsykt dyrt, og jeg har store problemer med å stole på lakkeringsverksteder.