TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mucho Toyota Celica/Mr2/Supra links!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12627  av Mr2 Mk2

mmm thanks for sharing :)
Mye digg der sikkert,tar nok litt tid å sjekke ut.Får begynne som smått nå da..

#12634  av Mr2 Mk2

damn look what i found http://www.racingstrong.com/godzilla/default.asp
400hp 20v turbocharged mr2 1986 mod litt rått eller!? 8)
tror dere dette hadde vært no eller http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... 48-4217716 ??

dere har vel kanksje sett den før men jeg så den nettop fin bil syns jeg da..(litt dårlig bildekvalitet)
Vedlegg
new9.jpg
new9.jpg (55.75 kiB) Vist 1026 ganger
new5.jpg
new5.jpg (41.93 kiB) Vist 1026 ganger
mk2l.jpg
mk2l.jpg (25.15 kiB) Vist 1026 ganger

#12636  av Mr2 Mk2

off 3 poster på rad dette her :oops: Flause jaja får gå for denne gang da :oops: men fant så nye nytt(for meg) på disse sidene..

utdrag:"MR2'eren er en ægte centermotor bil, på både godt og ondt. Godt fordi det er og bliver den mest optimale vægtfordeling i en sportsvogn. Ondt fordi den i hænderne på en uerfaren og overmodig kører (En farlig cocktail i enhver bil!) kan smide bagenden"

les resten her http://www.mr2-driversclub.dk/index.htm

fant mye jeg likte her...La også merke til hvor JÆVLI mangen medlemmer det var i Danmark som hadde mr2 mk1..

#12638  av chris

Kul den hvite der da. Synes ikke det første bildet var noe bra. Vet ikke om det er vinkelen eller hva det er, men det ble snålt.. Dessuten.. jeg synes ikke mr2 passer med sånne felger. De to neste bildene var mye bedre. Er det ikke aerowave-kit'et, eller hva det het?

#12643  av Mr2 Mk2

chris skrev:Kul den hvite der da. Synes ikke det første bildet var noe bra. Vet ikke om det er vinkelen eller hva det er, men det ble snålt.. Dessuten.. jeg synes ikke mr2 passer med sånne felger. De to neste bildene var mye bedre. Er det ikke aerowave-kit'et, eller hva det het?
Nesten rett det det heter "aeroware",la meg bare si det er mye gjort med den bilen der asså,alt fra styling og trim til sikkerhet..Så litt "barbie" ut på 1 bildet..De felgene med tynne spiler er faktisk Blitz felger og de andre er Stock..
Vedlegg
mk2c.jpg
mk2c.jpg (29 kiB) Vist 1018 ganger

#12647  av chris

Liker det kit'et der jeg. Beholder mye av den originale look'en, bare pynter litt på :)

#12649  av Mr2 Mk2

sant det i motsetning til mangen Ferrari wannabe Kits,og noen hjemme laga som får bilen til å se ut som et fly :roll: Nei kjører man mr2 skal man være stolt av det å ikke prøve å skjule det bak et tåpelig kit. :wink:

#12728  av chris

jostein skrev:sant det i motsetning til mangen Ferrari wannabe Kits,og noen hjemme laga som får bilen til å se ut som et fly :roll: Nei kjører man mr2 skal man være stolt av det å ikke prøve å skjule det bak et tåpelig kit. :wink:
så enig så enig. Jeg liker MR2, liker linjene, formen. Utrolig pen bil. Liker man den IKKE, så får man bare la være å kjøpe den. :)

#12742  av PwRmAd

Hehe, tror det er noen som får helt hetta når de ser min da ja..lol 8)

Masse kule linker der ja, og Godzilla er Bill Strong sin aw11, eieren av forumet i US.

#12756  av MRQuoc

hmf.. blir for dumt det der..

nå har dere klart å ødelegge par dager for meg , med den linken..
:)

forøvrig er jeg kun interessert i flere måter å modifisere 4AGE på , enn dem jeg har lest om ..
snart kan jeg faktisk regne om hastigheten ved å ha hjulstørrelse, geardiff og rpmhastighet ;)

#12775  av Christian

*Koser meg*

Det er akkurat samme kittet som jeg har på min dette, i alle fall nå :)
Blir nok noe bytting i vinter :roll:

Edit : bortsett ifra vingen selfølgelig...

#12784  av Mr2 Mk2

PwRmAd skrev:Masse kule linker der ja, og Godzilla er Bill Strong sin aw11, eieren av forumet i US.
Hva står forresten aw11,vet det er mk1`er som har denne bevnelsen hva står den for.?

#12791  av chris

Christian skrev:*Koser meg*

Det er akkurat samme kittet som jeg har på min dette, i alle fall nå :)
Blir nok noe bytting i vinter :roll:

Edit : bortsett ifra vingen selfølgelig...
Ja, jeg satt og tenkte på det, at du hadde det kit'et