TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som er gamle nok til Ã¥ huske Donkey Kong? :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#129920  av Biggen

He he... Kult...!
Var lenge siden jeg hadde spilt fant jeg ut....... :oops: :oops:

#129922  av TEMIC

Hmmm! Dro frem gamle minner der ja. Var en høydare når jeg gikk på ungdomsskolen. Den å Comondore 64 :lol:

#129923  av TurboKnut

Jeg var jo gammel da Donkey Kong hadde sin glanstid... :oops:

#129935  av Turbotrille

Hehe, dødskult...

Men jeg var bedre da jeg var liten. :roll:

Hadde forresten sånt utbrettbart et jeg da... :wink:

#129952  av jumbo

oooo, lenge siden det der gitt :D

Jeg prøvde faktisk den orange utbrettbare versjonen ikke så lenge siden, da jeg ryddet ut av barndomshjemmet mitt som ble solgt ;)

#129957  av ADHD:-)))

Hei!
LOL! vel de der var MIN favorett SKOLE tidsfordriver!!!!:-)
Eh hadde bare den donkykong 1! Eg fikk låne den 3sjermeren avogtil men de varjo 5klasse!!!:-) Lenge siden de!!!

#129980  av @lpher

TurboKnut skrev:Jeg var jo gammel da Donkey Kong hadde sin glanstid... :oops:
Pfft...ikke prøv deg...så gammel er du ikke! :D

#129981  av @lpher

TEMIC skrev:Hmmm! Dro frem gamle minner der ja. Var en høydare når jeg gikk på ungdomsskolen. Den å Comondore 64 :lol:
Commodore Vic 20 anyone? :D

#129982  av @lpher

jumbo skrev:oooo, lenge siden det der gitt :D

Jeg prøvde faktisk den orange utbrettbare versjonen ikke så lenge siden, da jeg ryddet ut av barndomshjemmet mitt som ble solgt ;)
Var den 2-skjerms orange greia jeg hadde jeg også :) Er vel det som er originalen vel? :)

#129986  av FireFox

morro :) bringer frem gode minner ja..

#129991  av ADHD:-)))

@lpher skrev:
TEMIC skrev:Hmmm! Dro frem gamle minner der ja. Var en høydare når jeg gikk på ungdomsskolen. Den å Comondore 64 :lol:
Commodore Vic 20 anyone? :D
Hei!
LOL!!! Vel va med ORIK masjinen???
Sorry eg ikke husker den masjinen eg fikk via skolen i 3klasse men de husker så eksesterte de ikke noen form fr spill eller programvare uten di leseoppgavene som var på kasetter (Eg skal høre med elste broderen foå finne ut av den data masinen heter!!!)

#129993  av sindrejl

tøøft :D Hadde en sånn utbrettbar dings der man skulle redde kasser med øl og en annen sak, men fikk aldri donkey kong :( hadde nok spill sa mamma :D

#129995  av Kebab gud

ahh minner

#129999  av Magne

OOoooo!!! Gamle gode minner!! Fra den tiden man hadde INGEN bekymringer og jenter hadde lus... :P