TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Her er jeg!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12393  av kennethx

Hei alle sammen!

Har akkurat registert meg på forumet.

Om meg,
26 år,
bor i Bergen,
eier av en rød '92 ST185 Carlos Sainz

Dere har sikkert sett eier posten min på hoved siden? :)

Vi tastes...

#12395  av ST205

Velkommen hit! :D

#12397  av Mr2 Mk2

Velkommen til en flott forum,godt at det kom en til fra Bergen...Skal sjekke ut bilen din kanksje jeg har sett den,vet i alle fall om en rød en.SKal sjekke no..

Edit:Åjada denne har jeg sett opptil flere ganger,syns den ser litt rar ut den virker alftor høy.Er den hevet?Uansett stilig bil bare produsert 5000eks?
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 25 jul 2003 20:56, redigert 1 gang totalt.

#12398  av kennethx

hihi, hvor mange innpå her er fra bergen?
Kristian, jostein og meg? flere?

Jeg bor på Landås forresten...

#12399  av kennethx

og ps. hvis du har sett noen som kjørte som et svin - da var det sikkert meg 8-D

#12400  av Mr2 Mk2

sett den på shell varden og minde og mangen andre steder,har du 2 sett med felger?Visst ikke så farer det to slike rundt her i Bergen.

#12406  av kennethx

Jeg har sett en rød standard Celica GT4 her i bergen, den har en litt annen utførelse av panseret en min CS.

#12407  av Mr2 Mk2

Niks det vakke dem,er en dame som har kjørt den andre hver gang jeg har sett..

#12415  av kennethx

Kan telle på en hånd antall ganger damen min har kjørt bilen. Og jeg har alltid vært med :D

#12416  av Mr2 Mk2

Men uansett den har andre felger(mangen spinkle eiker) og er trolig hevet..

#12417  av kennethx

hevet? Hvorfor i alle dager gjør man det? Min er jo høy standard. kan kjøre fort over fartshumper uten å ta nedi...heve?

#12419  av Mr2 Mk2

vet ikke?Men den er i allefall JÆVLI høy...

#12420  av kennethx

Høres jo fullstendig DUST ut hehe, men så var det en dame som kjørte den sa du? Synes vel det var for dypt å sette seg eller noe? :lol: