Som sagt...
min tur å kresje no....
Kom kjørende og plutselig kommer det en rev/hund ut i veien forran meg... høgger på bremsa og tror det skal gå bra.. men reven/hunden snur så eg må hive meg over i andre feltet der eg i 50-60 sklir på grusen og over kjørefeltet og inn i autovernet.... som selfølgelig måtte stå i veien
traff heldigvis reven eller ka det var også..... men blei okkje merke av den...... hørte bare eit donk / klask.......
ivertfal
Dette resulterte i ei knust tåkelykt, knekt/sprekt (FLONKA NY) daimond cut blinklykt
og sprekt/knust frontfanger
ringte til vilt nemda politi og forsikrings selskap..... så får vi se om det blir tatt på forsikringa eller om e tar det sjøl...
får jo ikkje bonustap pga at det var eit dyr
og egenandelen blir også redusert,,,,,
Men e uansett så sinsykt kjedelig.... WHY ME?????????????

min tur å kresje no....
Kom kjørende og plutselig kommer det en rev/hund ut i veien forran meg... høgger på bremsa og tror det skal gå bra.. men reven/hunden snur så eg må hive meg over i andre feltet der eg i 50-60 sklir på grusen og over kjørefeltet og inn i autovernet.... som selfølgelig måtte stå i veien

ivertfal
Dette resulterte i ei knust tåkelykt, knekt/sprekt (FLONKA NY) daimond cut blinklykt
og sprekt/knust frontfanger

ringte til vilt nemda politi og forsikrings selskap..... så får vi se om det blir tatt på forsikringa eller om e tar det sjøl...
får jo ikkje bonustap pga at det var eit dyr
og egenandelen blir også redusert,,,,,

Men e uansett så sinsykt kjedelig.... WHY ME?????????????

Carina E Scala!!
X-Nissan 200sx s13

X-Toyota Corolla G6R*SOLG*
X- Toyota Mr2 Sw2o Candy red *Solgt*
X- Toyota Starlet Kp61 82 Mod *Solgt*
Lars Erik Haugen