TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT4/Real life

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #128809  av @lpher

En av gutta på det engelske Supraforumet ( http://www.mkivsupra.net ) har tydeligvsi vært på ferie i Monte Carlo...og benyttet sjangsen til å gjennskape en del bilder tatt fra GT4...for å sammenligne det med Real Life photos :D

Tøft :)
Vedlegg
Grand Downhill Real.JPG
Grand Downhill Real.JPG (78.8 kiB) Vist 146 ganger
Grand Downhill GT4.JPG
Grand Downhill GT4.JPG (73.79 kiB) Vist 145 ganger
Grand Approach Real.JPG
Grand Approach Real.JPG (80.36 kiB) Vist 157 ganger
Grand Approach GT4.JPG
Grand Approach GT4.JPG (76.54 kiB) Vist 157 ganger

#128810  av @lpher

...
Vedlegg
Tunnel Real.JPG
Tunnel Real.JPG (59.49 kiB) Vist 640 ganger
Tunnel GT4.JPG
Tunnel GT4.JPG (66.72 kiB) Vist 640 ganger
PortraitGrand Real.JPG
PortraitGrand Real.JPG (69.42 kiB) Vist 640 ganger
PortraitGrand GT4.JPG
PortraitGrand GT4.JPG (41.46 kiB) Vist 640 ganger

#128814  av Dalan

Hehe, dritkult! :D
Nå fikk jeg av en eller annen grunn lyst på cheeseburgeren på Stars 'N Bars i Monaco.. Det er den beste jeg noen gang har smakt! :o
Ikke for å spore av altså... :oops:

#128832  av Anders gullstein

Må gjøre det samme en gang med MR2'n :D

En ting er sikkert, Monte Carlo skal jeg så snart økonomien begynner å stabilisere seg.

#128902  av Blueman

usakelig detaljert det spillet da :shock:
kult at noen har tid til sånt :D

#128982  av TheStig

men de har jo overdrevet da om presisjonen sin.. Var noe slikt som at spillet var rett ned til 10 cm.. eller var det kanskje kun Ringen i tyskland ...

#129427  av aWeX

TheStig skrev:men de har jo overdrevet da om presisjonen sin.. Var noe slikt som at spillet var rett ned til 10 cm.. eller var det kanskje kun Ringen i tyskland ...
Vil tro de snakker om selve banen, ikke omgivelsene rundt.

#129430  av TheStig

nja, ser jo en god del forskjell på veibanen på de bildene.. en meter eller to

#129432  av sindrejl

TheStig skrev:nja, ser jo en god del forskjell på veibanen på de bildene.. en meter eller to
er nok egentlig umulig å vite.. har selv hørt dem si ned til 10cm perfeksjonisme, men bildene ser ikke det sånn ut.. dog det er forskjellige vinkler og høyde fra spillet og real life bildene ..

#129433  av TheStig

sant ...

Men på de første bildene ser veibanen breier ut på spillet enn irl. Bare å se på hvor mye av si fil bilen dekker ...

#129444  av chris

TheStig skrev:men de har jo overdrevet da om presisjonen sin.. Var noe slikt som at spillet var rett ned til 10 cm.. eller var det kanskje kun Ringen i tyskland ...
Det var kun Ringen som var så detaljert som ned til 10 cm..

#129445  av chris

For øvrig tøffe bilder. Blir mer og mer imponert over grafikken i GT4. En tur til Monaco står på "to do" lista før jeg dævver, thats for sure :D