TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Inbrudd *Oppdatert*

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #128182  av FireFox

Kom ut på morran idag og skulle til å dra på jobb, da jeg så at døra på bilen stod oppe. Da hadde jeg hatt besøk av innbrudstjuver :evil: Dem hadde slått inn låsen og tatt med seg anlegg, alle cd`ne, penger og en del verktøy.

Men det beste av alt.. Jeg bynte faktisk og le fordi dem hadde tatt med seg et svettebånd jeg hadde der. Makan til fattig møkka folk assa.

Ikke får jeg kommet meg til forsikrings selskapet eller politiet pga fagprøven som tar vaffal 14-15 timer hver dag.

Er rimelig Lei alt nå asså. :evil: :evil: :evil:
Sist redigert av FireFox den 01 sep 2005 22:10, redigert 1 gang totalt.

#128198  av CelicaTurbo

usj, ikke spesiellt morro med slikt dritt :?

#128206  av sindrejl

fy f*** .. at folk ikke kan la andres eiendeler være.. er så forbanna irriterende! Håper du får igjen stæsj på forsikringa iaff da

#128221  av ekkoj

Faen det er kjipt når folk ikke klarer å respektere andres eiendom ass.

Hadde innbrudd i en hiace jeg hadde en gang.

der tok de absolutt alt som var løst inne i "hytta" helt ned til kulepenner og en lighter :?

#128223  av Apsis

Inbruddstyver kan gå og brenne!
Jeg er kristen, og da synes jeg den uttalelsen sier litt.

Føler med deg FireFox!

#128235  av @lpher

Kjipe ting...

Er du forsikret mot tyveri da?

#128255  av 2fastgt4

triste greier :cry:

#128343  av Sven

Hadde innbrudd i starleten en gang (en av to) da stjal de vognkort og instruksjonsbok og tilogmed en liten discokule til 10 kr som hang i speilet.
Hadde likt å tatt de på fersken :twisted:

NÃ¥ trenger dere ikke mobbe meg for discokula, den var faktisk litt kul :oops:

#128357  av Dalan

Kjedelige greier, alltid noen som må gjøre noe sånt bare på pur fa... :evil:
Noen som hadde brutt seg inn i bilen til mora mi her om dagen også, det de hadde tatt med seg var ekstra-speilet som søstra mi bruker til øvelseskjøring... Cd-spiller og alt stod igjen :roll:

#128359  av FireFox

Er triste greier ja... eneste forsikringa jeg har er sånn del kasko.. får vel igjen inntil 10lapper ??

#128378  av cs2451

FireFox skrev:Er triste greier ja... eneste forsikringa jeg har er sånn del kasko.. får vel igjen inntil 10lapper ??
Delkasko dekker: innbrudd/tyveri, brann og rute.

#128380  av FireFox

cs2451 skrev:
FireFox skrev:Er triste greier ja... eneste forsikringa jeg har er sånn del kasko.. får vel igjen inntil 10lapper ??
Oki, da bør det gå greit... men problemet er vel at det er en god del i egenandel tror jeg.. :?:

#128383  av Kaizern

Del kasko koster ikke så mye mere enn ansvars forsikring, å brann og tyveri er kjekt å ha!

Tror det ble 500kr mere i året for del kasko enn ved bare ansvar, hos meg ihvertfall

#128412  av cs2451

FireFox skrev:
cs2451 skrev:
Oki, da bør det gå greit... men problemet er vel at det er en god del i egenandel tror jeg.. :?:
Egenandel:

Brann og tyveri 4 000 kroner
Glass 2 000 kroner
Redning 500 kroner

dette er hos gjensidige.

#128461  av chris

Faen, surt ass... MÃ¥ betale 4000 kroner fordi en eller annen kraftidiot har brutt seg inn i bilen.