TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• jaja.... da er det min tur til Ã¥ reise :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #127555  av bose

Nå er alt pakka og klart..... Flyet går 12:30 og jeg er på plass i mosjøen kl 19:30 ca....(skal gå Lyd/lys/scene linja på Vefsn Folkehøgskole, for de som ikke vet det) Tror ikke jeg kommer til å få no særlig tid til å henge og slenge her på ts-ogn, men dukker sikkert innom en gang i blandt...

Så kjør forsiktig,pass på hormonene (neemi ;) ) og vær snill med bila!
Vedlegg
broom broom!
broom broom!
Tom Erik på RMX.jpg (417.86 kiB) Vist 150 ganger

#127559  av sw20

Du får kose deg da tom erik!!!

og lykke til! :wink:

#127573  av CelicaTurbo

lykke til da, blir sikkert strålende artig der i nord! :D

#127577  av elino

Lykke til :D

#127598  av Neemi

Lykke til og god tur vennen :)
Kos deg, så snakkes vi.

PS. Hils de søte snuppene fra meg da, sikker på du finner noen ;)

#127709  av FireFox

Lykke til ja :) blir sikkert bra :)

#127898  av bose

da er jeg på plass og har endelig litt tid til å nette litt. Blir ålreit dette har... Vært en våt dag idag (bli-kjent tur i skauen) men ellers er alt bare fryd og gammen
 #127917  av Gjertsen

bose skrev:Nå er alt pakka og klart..... Flyet går 12:30 og jeg er på plass i mosjøen kl 19:30 ca....(skal gå Lyd/lys/scene linja på Vefsn Folkehøgskole, for de som ikke vet det) Tror ikke jeg kommer til å få no særlig tid til å henge og slenge her på ts-ogn, men dukker sikkert innom en gang i blandt...

Så kjør forsiktig,pass på hormonene (neemi ;) ) og vær snill med bila!
HAHA dæva av latter da jeg så det bildet:D
minner meg om den sjuke videon av de 2 gærne folka på sykkel som kjører i bar overkropp, naken å no greier.. tar HELT av. ligna på de du ;) haha :mrgreen: :mrgreen:

Gud tur og "skole" påsan ;)
 #127924  av FireFox

Gjertsen skrev:
minner meg om den sjuke videon av de 2 gærne folka på sykkel som kjører i bar overkropp, naken å no greier.. tar HELT av. ligna på de du ;) haha :mrgreen: :mrgreen:

Link? :P
 #128062  av Gjertsen

FireFox skrev:
Gjertsen skrev:

Link? :P
hehe den ligger sikkert på badboys eller noe. husker ikke hvor jeg så den sist! er rå film snutt:p hehe kan poste den her om jeg finner den..