Kjørte hjem fra jobb i halv 5 tia i dag.. Så en rød MR2 med fete kryss-eiker felger på Shell på Sola og en rød til som kom kjørende inn mot Shell. Noen her inne som føler seg truffet??

Andreazz skrev:Kjørte hjem fra jobb i halv 5 tia i dag.. Så en rød MR2 med fete kryss-eiker felger på Shell på Sola og en rød til som kom kjørende inn mot Shell. Noen her inne som føler seg truffet??Jobber på Sola, så det var sikkert meg.
Jobber på Sola jeg og...Så det kan jo være meg og?Jeg vet jeg stod utenfor shellen å leste avisa på lørdag. Æda-bæda.
VeilSide skrev:Jeg har noe jeg vet du har lyst på ErlingHva da? Nylakkert panser? Eller kanskje kromringer som jeg bestilte for en liten stund siden?(iallefall for lenge siden)
![]()
VeilSide skrev:Har du flytta til sørfylket nå?Japp. Fått meg leilighet i Stavanger.
mr_2 skrev:Tror jeg har sett bilen din et par ganger på sola.
åja,lørdag...hehe,da var det ihvertfall ikke meg
MR2turbo skrev:kan ha vært meg og i rette lyset...
erling skrev:Kan godt stemme.Kjører jo igjennom Sola så og si hver dag.VeilSide skrev:Jeg har noe jeg vet du har lyst på ErlingHva da? Nylakkert panser? Eller kanskje kromringer som jeg bestilte for en liten stund siden?(iallefall for lenge siden)
![]()
![]()
VeilSide skrev:Har du flytta til sørfylket nå?Japp. Fått meg leilighet i Stavanger.
mr_2 skrev:Tror jeg har sett bilen din et par ganger på sola.
åja,lørdag...hehe,da var det ihvertfall ikke meg