TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• orgasme

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12084  av memo

var rundt og putra i byen nettopp, kjørte litt her og der, og plutselig fikk jeg orgasme...

en bil havna foran meg, og den så slik ut:
Vedlegg
Bilde066.jpg
Bilde066.jpg (11.95 kiB) Vist 1232 ganger
Bilde065.jpg
Bilde065.jpg (12.59 kiB) Vist 1232 ganger
Bilde062.jpg
Bilde062.jpg (10.34 kiB) Vist 1232 ganger

#12085  av memo

og ja, det er en Lamborghini Diablo :D

-m

#12090  av MR2turbo

Den er jo bare rå da! :) Du stoppa ikke og spurte om dere skulle byttelåne biler litt, da? ;)

#12092  av Bjørni

Etter min smak den råeste bilen!
Norske skilter?

#12095  av @lpher

Hadde Stargate Studios Sorte Lambo Diablo innom i fjor sommer på jobb...bilen er bare dritrå.... :D

Kompromiss? neitakk! :D
Har du småplager med rygg, en fot eller lignende...så kommer du deg hverken inn eller utav den bilen der :D

Var en av gutta på monteringshallen som fikk lurt seg til et prøvetur også!
Det tok ei stund før han landa igjen ja! :lol:

@lpher

#12097  av bose

For å være helt erlig så liker jeg ikke italienske biler. For meg er Honda NSX drømmen. Lenge Leve Japan!!

#12100  av @lpher

bose skrev:For å være helt erlig så liker jeg ikke italienske biler. For meg er Honda NSX drømmen. Lenge Leve Japan!!

Litt enig med du dær....men...synes egentlig det er kult med alle typer biler som er 'litt' uvanlige....

lambo/ferrari? kunne ikke tenkt meg å hatt det selv...men de er jæskla imponerenda ja :)

NSX'en var ikke helt ulik lambon å komme seg inn og utav spør du meg :)

@lpher

#12101  av bose

Men tror NSX`n er litt "lettere" å bruke som hverdags-bil hvis noen skulle ønske å gjøre det. Og bagasjerommet i en NSX er STORT. Og glemte jeg å nevne den RÅ LYDEN?

#12105  av chris

bose skrev:Og glemte jeg å nevne den RÅ LYDEN?
Nå er jeg sånn "japanese power"-person jeg også.. men har du HØRT lyden (live altså) av en Lambo V12 ?!? :shock:
Det er til å få utløsning av :D

@lpher: den sorte Lambo'en til Stargate Studios, den er solgt, er den ikke?

Btw.. 10 min etter at jeg kjøpte bilen min i fjor sommer, så jeg en Lamborghini Countach.. og en halvtime senere havnet jeg bak en Diablo.. du snakker om sjebne som ønsker å dytte en stakkars fersk MR2-eier ned på jorda igjen :D :D Men.. jeg har ikke landet ennå gitt ;)

#12119  av @lpher

bose skrev:Men tror NSX`n er litt "lettere" å bruke som hverdags-bil hvis noen skulle ønske å gjøre det. Og bagasjerommet i en NSX er STORT. Og glemte jeg å nevne den RÅ LYDEN?
Tja....jeg er ikke så sikker på det....NSXen er ganske så kompromissløs den også... :D

@lpher

#12120  av @lpher

chris skrev:
bose skrev:Og glemte jeg å nevne den RÅ LYDEN?
@lpher: den sorte Lambo'en til Stargate Studios, den er solgt, er den ikke?
Jeg tror det ja....not shure tho...men de har en tendens til å bytte biler ofte de gutta dær :D

@lpher

#12125  av Erlend

Tar gjerne en Skyline GT-R R34 jeg, lightning blue, takk. Kjører ræva av Diabloen både på strekka og ikke minst i svingene :)

#12141  av ST205

<-Memo-> Det kan jo være den replica-greia, som kenth-auto lagde,

fett utseende har den uansett.

Vurderer å kjøpe veilside-lignende kit til min ST205.

#13131  av funkes

Det der er vel en Countach med Diablo felger?