TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2 fæst 2 furius

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #11984  av memo

jeg hørte snakk om "norges råeste gatebil" som skulle på premieren av o' store "2 fast 2 furious" som har premiere om litt over en uke?

hvor isåffal skulle denne bilen komme?

hører ryket om en supra med veilside kit... har vanskelig for å tro at dette er norges "råeste" gatebil da...hva legger de i "rå" by the way? hk/nm? utseende?

vi planlegger ihvertfall en hel gjeng her å se filmen sammen, og å kjøre i tog til kinoen ;P

egentlig null interesse av å se en slik film, det blir for glorete...men bruker den som en unnskyldning til å vise oss litt fram i byen ;P

.m

#11987  av chris

Hadde jeg kjent flere Toyotafolk her oppe, så skulle vi gjort det her også (vi har norges beste kino)..

RÃ¥este gatebil? de mener sikkert en kombinasjon av utseende (lookalike fast'n'f..) og gamp, vil jeg tro

#11993  av bose

Du mener vel sikkert Gatebil treffet som var i helga? Der var det masse 2 fast 2 furious greier. Det var oxo en Supra der ja.
Vedlegg
Supra.JPG
Supra.JPG (29.17 kiB) Vist 2333 ganger

#11997  av memo

neida, mener premieren for selve filmen...ble reklamert for at norges råeste gatebil skulle komme, jeg husker bare ikke _hvor_ :)

.m

#12059  av Ivar

Vika i Oslo -- for tre uker siden eller noe.
Hehe.. stod om det i nettavisen.

To av stjernene var der.

#12060  av @lpher

Ivar skrev:Vika i Oslo -- for tre uker siden eller noe.

To av stjernene var der.

Var en 'værsting' supra på førpremiere på 2F2F her i Trondheim i går ihvertfall....min! :lol:

...med dertil hørende råning etterpå! lol :D

@lpher

#12079  av Goose

Vet evartfall en ting.
2 fæst 2 furius er rå fil. Den har jeg sett! :D

#12103  av chris

@lpher skrev:
Ivar skrev:Vika i Oslo -- for tre uker siden eller noe.

To av stjernene var der.

Var en 'værsting' supra på førpremiere på 2F2F her i Trondheim i går ihvertfall....min! :lol:

...med dertil hørende råning etterpå! lol :D

@lpher
Så deg i går, Alf.. Lørdag altså. Jeg stod på Statoil Nardo og dunka nedpå litt 98.. var rundt kl 14. men du kjørte glatt forbi, overlegne som du var ;) Var forresten ikke bare du som kjørte rundt med taket i bagasjerommet i går gitt.. bra temp ;)

#12137  av CelicaTurbo

den er rimelig søppel ja, actionscenene ser ut som et dataspill og er så kjapt filmet at man ikke får noe forhold til selve kjøringen :?

men grei underholdende story er det.. :)

#12160  av PÃ¥l

Enig med deg Kristian, men filmen er likevel et must for de som liker rå japanere. Så filmen sist fredag. SINNSSYK Skyline! Og Supran var dæven døtte meg ikke lite rå den heller. Men handlinga i filmen er veldig lik de fleste actionfilmer. Men det er ikke derfor jeg ville se den. Er den typen som vil stoppe filmen for å prøve å kjenne igjen biler. Det var jo en sekvens der en hel drøss med japanske sportsbiler kom ut av et svært lagerhus. DET var moro det! :D

#12180  av @lpher

chris skrev: Så deg i går, Alf.. Lørdag altså. Jeg stod på Statoil Nardo og dunka nedpå litt 98.. var rundt kl 14. men du kjørte glatt forbi, overlegne som du var ;) Var forresten ikke bare du som kjørte rundt med taket i bagasjerommet i går gitt.. bra temp ;)
Hey...må stopp meg da! :D
Kank'e få med meg alt heller da....var jeg sidelengs eller var det normal kjøring da? :D

Sikkert når jeg var på vei hjem fra jobb det da...var nok tanken på en iskald pils og grillings som gjorde meg litt fraværende :D

Yupp, targa er livet...jeg begynner å bli ganske dreven til å lempe tak fort nå ja ;-)

@lpher

#12193  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: Så deg i går, Alf.. Lørdag altså. Jeg stod på Statoil Nardo og dunka nedpå litt 98.. var rundt kl 14. men du kjørte glatt forbi, overlegne som du var ;) Var forresten ikke bare du som kjørte rundt med taket i bagasjerommet i går gitt.. bra temp ;)
Hey...må stopp meg da! :D
Kank'e få med meg alt heller da....var jeg sidelengs eller var det normal kjøring da? :D

Sikkert når jeg var på vei hjem fra jobb det da...var nok tanken på en iskald pils og grillings som gjorde meg litt fraværende :D

Yupp, targa er livet...jeg begynner å bli ganske dreven til å lempe tak fort nå ja ;-)

@lpher
Hehe, du kjørte ganske normalt forbi. Ikke i høy fart en gang. Så ut som du kom fra jobb. Og med passasjer.
Ja, begynner å bli dreven selv. Tvert det er mulighet for åpen bil, så ligger taket i bagasjerommet ;)

#12222  av Erlend

Var innom en amerikansk importklubb på nettet som hadde 7 biler eller noe med i den varehusscenen. De sa at det var vanskelig å kjenne dem igjen, men hvis du fikk satt filmen på pause så du bilene deres lett. Husker ikke navnet på den klubben... *lete*

Har ikke sett filmen enda, men gleder meg til å se Skylinen :)

#12230  av chris

Japp, gleder meg til å se filmen på kino jeg også :)

Men det er en ting som irriterer meg om dagen.. ordet "gatebil"... i utgangspunktet et greit ord, som definerer en bil som er registrert for vanlig vei, altså ikke en racerbil.. Men siste tiden har plutselig "gatebil" fått en ny betydning.. "ombygget bil med fete Fast and the Furious-dekaler eller brede fartsstriper".

Synes det er så teit.. "gatebil selges".. liksom.. gratulerer, du skal selge en bil som ikke er racerbil? :roll: