TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en aldri sÃ¥ liten diskusjon

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#125211  av @lpher

Var VEL mye fjortisfakte i den tråden der da :D

#125224  av larsst185

Det dær fikk egentlig TS-ogn til å se ut som kristent felleskap... :lol:

#125226  av cameleon

:mrgreen:

#125248  av FireFox

Hehe, mye crap der ja 8)

#125265  av sindrejl

"The mr2 is a mid engine car, mid engine cars are known for poor qaulity. Toyota's has nothing to compete with nissan on today,s market in performance. "

unnskyld meg... så fordi motoren er bak er det dårlig kvalitet? latterlig diskusjon :P

#125267  av @lpher

sindrejl skrev:"The mr2 is a mid engine car, mid engine cars are known for poor qaulity. Toyota's has nothing to compete with nissan on today,s market in performance. "

unnskyld meg... så fordi motoren er bak er det dårlig kvalitet? latterlig diskusjon :P
Har lest litt på den nå...og det er stor sett usakligheter begge veier ser jeg :D

Supra er vistnok en rimelig kjip bil det også iffølge han dri(f)tkongen :D

#125270  av cameleon

Nå har jeg ikke gidda å lest så mye på det der, men virker på meg som om diskusjonen dreier seg om 1/4 mile. Om man skal dømme en bil etter hva de klarer på det, ja da har de rimelig lite peil spør dere meg. Finnes jo rakettbiler som klarer under 5 sec på 1/4mile, men t.o.m en mopedbil tar de i rundkjøringa.

#125305  av sindrejl

hehe ja la merke til det jeg også.. dem diskuterte bare hvilken bil som var best etter hvor fort dem gikk rett frem.. amerikanere.. dumme som brød

#125307  av Arne rebel

På Dagali ble en Supra mk IV slått av en mr2 turbo 3gen på en uoffesiell 402 meter (føreren kan ha vært uheldig med start, feste, etc)... ikke for å trekke det noen retning, men hvorfor kan ikke de bare kjøre mot hverandre så får en se...En skal ikke tro på alle ryktene, men bevise sine påstander. :wink:

#125384  av cameleon

Arne rebel skrev:På Dagali ble en Supra mk IV slått av en mr2 turbo 3gen på en uoffesiell 402 meter (føreren kan ha vært uheldig med start, feste, etc)... ikke for å trekke det noen retning, men hvorfor kan ikke de bare kjøre mot hverandre så får en se...En skal ikke tro på alle ryktene, men bevise sine påstander. :wink:
Hehe. hvem var føreren da? Markus eller Christian? :wink:

#125412  av jumbo

Christian tenker jeg.... er jo knappest rettferdig å sammenligne mot en mr2 som yter langt langt mer enn originalt, mot en nogenlunde original supra (masse antakelser her men)

#125558  av Mr2 Mk2

den supraen virket rimelig seig,tror ikke sjåføren var så erfaren heller :?

#125561  av Master

+ at mr2 turbo faktisk er en veldig god dragbil med tanke på den forholdsvis lave vekta og vektfordelinga med motor bak. Den høgger jo til asfalten når andre spinner....

Tar bla skyline og audi s3 med min ;) hih

#125582  av MR2WideBody

Jostein skrev:den supraen virket rimelig seig,tror ikke sjåføren var så erfaren heller :?
Er det den svarte eller den lilla det er snakk om her?