SKifta olje på min Mr2 mk1 får et par dager siden. Jeg fant metall partikler i olja!  Olje filteret som satt på var YZZC7 (Feil filter MAO). I så fall er det vanskelig å hone sylindrene og bytte stempelringer? Hvor mye hvil det koste?? Ble Sykt deprimert når jeg så det.
 Olje filteret som satt på var YZZC7 (Feil filter MAO). I så fall er det vanskelig å hone sylindrene og bytte stempelringer? Hvor mye hvil det koste?? Ble Sykt deprimert når jeg så det.

Olje filteret som satt på var YZZC7 (Feil filter MAO). I så fall er det vanskelig å hone sylindrene og bytte stempelringer? Hvor mye hvil det koste?? Ble Sykt deprimert når jeg så det.
 Olje filteret som satt på var YZZC7 (Feil filter MAO). I så fall er det vanskelig å hone sylindrene og bytte stempelringer? Hvor mye hvil det koste?? Ble Sykt deprimert når jeg så det.makan...

Det er noe dritt! Kanskje kammene har blitt runde? Ingen ulyder frem til nå?
 Det er noe dritt! Kanskje kammene har blitt runde? Ingen ulyder frem til nå?
 . Skal kanskje få kjørt den til neste helg så jeg får sjekket olje-forbruket. Kan jo oxo være falsk alarm , mulig det lå litt gruss eller lign i is-boksen jeg hadde oljen i, siden det bare var i den ene,jeg brukte to isbokser.Får se til neste helg..
. Skal kanskje få kjørt den til neste helg så jeg får sjekket olje-forbruket. Kan jo oxo være falsk alarm , mulig det lå litt gruss eller lign i is-boksen jeg hadde oljen i, siden det bare var i den ene,jeg brukte to isbokser.Får se til neste helg..

:D
:D