TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vi MÃ… vere eit av dei beste foruma i norge...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #124715  av sw20

har ikkje vert så veldig aktiv i eit par uker.... ofte innom om kvelden før e legge meg.. men ikkje orka å skreve noe.. (VERT FOR TRØTT)

men uanz har ikkje vert inne på ei uke og e hadde langt over 100 usette innlegg!!!

dette er jo nesten for mye å komme se gjennom... men no e ei endelig ferdig...
morsomt å se at det er så mye aktivitet her inne folkens...!

#124717  av cameleon

Kan ikke være mer enig. Er som mitt andre hjem det her :wink:
Må ikke glemme å nevne det vennskapet jeg har fått via dette forumet heller. Folk jeg ikke kunne ha tenkt meg å byttet mot all verdens penger og ting :wink:

#124728  av Maverick

cameleon skrev:Kan ikke være mer enig. Er som mitt andre hjem det her :wink:
Må ikke glemme å nevne det vennskapet jeg har fått via dette forumet heller. Folk jeg ikke kunne ha tenkt meg å byttet mot all verdens penger og ting :wink:
Naaah, ååå så søttt :)

Fra spøk til revolver, jeg er også imponert :)
Et sosialt forum, om det er noe som kan kalles det ..

#124730  av Johansen

Helt enig der! Er masse fint å lese her hele tiden, har vært uten nett en og en halv uke å endelig kommet meg på igjen.
Å jeg er ennå ikke ferdig med å lese alt:p

Men det kommer seg vell, bare skriv ivei ;)

Takker for nyttig informasjon av alle dere her inne, keep it going ;)

#124744  av Fredrik

Absolutt ett kjempebra forumet med greie og ordentlige folk.. Samt mye kunnskap :)

#124759  av Turbotrille

Jeg også synes dette forumet er helt konge. :)

Og den beste tråden av alle tror jeg må ha vært da Neemi reiste å besøkte Ålesund i vår. :D
Det må ha vært noe av det kuleste altså. :D

#124769  av ADHD:-)))

Hei!!!:-)
Teog med meg som har STORE lese og SKRIVEVRSKER stor koser meg på dette Nettstedet!!!:-)))
Her går de an å søprre spørsmål omm de eine eller de andre å så for en hjelp!!!
Eg somhar skrive vansker har SEERIØSEprolemer med søke motorer vis eg skal søke etter ting eg lurer på men siden eg ikke skriver gramatisk riktigt så finner eg jo ikke de eg vill!!!:-( (Eg er mega sta og jir meg ikke på di 5 første forsøk men eg møter jo veggen eg å!!)
Men her kan man jo spørre i vel og for hjelp eller veiledning til hjelp! av HYGGLIGE hjelpsome å forståelsefulle folk her til en ver tid !!!:-)

Så ja dette må jo vere de TRIVLIGSTE å mest KUNSKAPSRIKT Nettsted eg kjennr TIL!!!:-)

#124821  av Gjertsen

Og all takk til CelicaTurbo som har "fiksa" forumet ;)

#124883  av KK-ma70

cameleon skrev:Kan ikke være mer enig. Er som mitt andre hjem det her :wink:
Kunne ikke si meg mere enig :D Topp forum :D

#124915  av CelicaTurbo

Jeg er inne omtrent hver eneste dag og det er som regel 100-200 poster hver dag så det blir fort mye å se gjennom om jeg tar pause en dag eller to :D

#124943  av RedCelica

Lærerrikt forum. Har vært her en liten stund nå, og det bler for det meste lesing. Veldig masse bra!

#124963  av @lpher

Så enig, så enig :)

Blir som regel litt å ta igjen om man er kobla av nettet ett par dager ja :D

#125053  av Neemi

Jeg storkoser meg på forumet, og er innom flere ganger om dagen.
Både for det sosiale, og ikke minst alt det jeg lærer siden jeg er såpass fersk i bilgamet enda.
Kom hjem fra Dagali i kveld og hadde 450 nye innlegg siden fredag ettermiddag.
Koser meg med lesing nå :)
Turbotrille skrev: Og den beste tråden av alle tror jeg må ha vært da Neemi reiste å besøkte Ålesund i vår. :D
Det må ha vært noe av det kuleste altså. :D
Hehe....godt at noen moret seg med den.
Må jo si at jeg absolutt ikke angrer på den turen, selvom jeg var usikker på om SW20s ide var særlig god.
Fikk spørsmål i helgen om jeg og Firewalk var sammen, og det kan jeg nikke glad og bekreftende til :)

Hva dette forumet ikke kan brukes til *ler*

#125061  av jumbo

Neemi skrev:Fikk spørsmål i helgen om jeg og Firewalk var sammen, og det kan jeg nikke glad og bekreftende til :)

lol, gratulerer :)

#125066  av cameleon

jumbo skrev:
Neemi skrev:Fikk spørsmål i helgen om jeg og Firewalk var sammen, og det kan jeg nikke glad og bekreftende til :)

lol, gratulerer :)
grattis :D Kjæærestepar kjææærestepaaar gifta seg i badekar :P