TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• @lpher pÃ¥ E6 ved Nebbenes 10 juli?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #123238  av elino

På grunn av ferie kommer denne først nå
Var på tur hjem fra Gatebil på Rudskogen søndag 10 juli. Are mener å ha sett @lpher på E6 ved Nebbenes på vei mot Oslo. Are kjørte bobil og jeg lå et stykke foran med Supraen. Var det deg og fruen på ferietur kanskje :wink: ?
 #123280  av @lpher

elino skrev:På grunn av ferie kommer denne først nå
Var på tur hjem fra Gatebil på Rudskogen søndag 10 juli. Are mener å ha sett @lpher på E6 ved Nebbenes på vei mot Oslo. Are kjørte bobil og jeg lå et stykke foran med Supraen. Var det deg og fruen på ferietur kanskje :wink: ?
Kan nok stemme bra det ja :) Har ikke peiling hvor Nebbenes her henne :D Men...vi var ihvertfall på vei til Oslo, eller Bærum rettere sagt, på søndagen for en snartur innom min søster :) ...og kjørte videre til Mellerud i Sverige dagen etter :) Men jeg kan ikke huske å ha sett rød-lynet deres? :D

Har dere kjøpt bobil? :)
 #123340  av elino

@lpher skrev: Kan nok stemme bra det ja :) Har ikke peiling hvor Nebbenes her henne :D Men...vi var ihvertfall på vei til Oslo, eller Bærum rettere sagt, på søndagen for en snartur innom min søster :) ...og kjørte videre til Mellerud i Sverige dagen etter :) Men jeg kan ikke huske å ha sett rød-lynet deres? :D

Har dere kjøpt bobil? :)
Nebbenes er veikro og bensinstasjon, ligger litt sør for Minnesund ved Mjøsa. Mulig dere hadde en stopp der siden vi ikke har sett hverandre (jeg lå noen km foran Are) for jeg kan umulig ha oversett en SUPRA :shock: :D

Og ja vi har kjøpt oss bobil :oops: (blir en del mobbet for det hehe)
 #123412  av @lpher

elino skrev: Nebbenes er veikro og bensinstasjon, ligger litt sør for Minnesund ved Mjøsa. Mulig dere hadde en stopp der siden vi ikke har sett hverandre (jeg lå noen km foran Are) for jeg kan umulig ha oversett en SUPRA :shock: :D
Kan stemme det :)
elino skrev: Og ja vi har kjøpt oss bobil :oops: (blir en del mobbet for det hehe)
:D Hadde en liten bilferi med leie av hytte i år vi også...og kan faktisk forstå hvorfor folk kjøper bobil og campingvogn etc ja :)