er ikke noen som vet om det finnes en klubb alla ts-ogn for honda???

Neemi skrev:Og fra de av oss som gidder å hjelpe til med det du spør om istedet for å komme med kommentarer:takk nemi
http://www.club-honda.org
memo skrev:får være måte på hva hvor late man skal være, kan ikke drive å svare på slike enkle spørsmål om og om og om igjen bare for at folk ikke orker bruke 7 sekunder på å letemen allikevel svarte du han .. og det tok deg sikkert mer en 7 sekunder å svare på det ..
memo skrev:jepp, noen må jo lære nye innbyggere?jupp..har selv opplevd det..![]()
hele teorien med et informasjonsforum blir jo kasta bort når de er thread på thread med samme info
blir umulig å finne fram i ting da.
steike så hårsåre alle er
Neemi skrev:Alle er ikke like drevne på databruk, uten at det betyr at de nødvendigvis er late.Helt greit at ikke alle er drevne på databruk, men jeg går utifra at alle som har klart å trykke seg inn på denne siden kan lese....De trykket på div. linker for å komme seg inn, og da klarer de å trykke på søk også...bare sånn litt for å være vanskelig..
mr.two skrev:Eller noen kan ha gitt de denne linken direkte.Neemi skrev:Alle er ikke like drevne på databruk, uten at det betyr at de nødvendigvis er late.Helt greit at ikke alle er drevne på databruk, men jeg går utifra at alle som har klart å trykke seg inn på denne siden kan lese....De trykket på div. linker for å komme seg inn, og da klarer de å trykke på søk også...bare sånn litt for å være vanskelig..
Det mest irriterende er ikke mennesker som snakker videre, men folk som avbyter når du prater
Neemi skrev:Ja da..spør man skal man få svar..selvfølgelig..men hvor late kan folk egentlig være...på de 30 minuttene han ventet på ditt svar kunne han ha funnet adressen 60 ganger..mr.two skrev:Eller noen kan ha gitt de denne linken direkte.Neemi skrev:Alle er ikke like drevne på databruk, uten at det betyr at de nødvendigvis er late.Helt greit at ikke alle er drevne på databruk, men jeg går utifra at alle som har klart å trykke seg inn på denne siden kan lese....De trykket på div. linker for å komme seg inn, og da klarer de å trykke på søk også...bare sånn litt for å være vanskelig..
Det mest irriterende er ikke mennesker som snakker videre, men folk som avbyter når du prater
Poenget var at det går vel an å svare på det folk spør om.
Er sikkert en grunn til at de spør.
Signaturen min er ment som ironi, slik at folk skal forstå det du sier over her
Neemi skrev:Hehe...det er jo lov det.Var nok ikke ute å kjørte her om dagen nei..mistet lappen for 3 uker siden, uaktsom kjøring...lå å logret litt i granfoss tunellen ved Lilleaker og ble stoppet av en sivil bil...pluss at ene coiloveren har sett bedre dager...
Men speaking of you for å gå helt off-topic her.
Du mumlet noe om Esso for en stund tilbake...den nye....og sosialt og greier.
Ser aldri noen der jeg![]()
Men tror vel kanskje jeg har sett deg passere i Strømmen om dagen.
Mye ute og kjører? Må gi lyd fra deg da.