TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• honda klubb?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #122687  av aneriks

er ikke noen som vet om det finnes en klubb alla ts-ogn for honda???

#122689  av memo

hvis du hadde brukt energien du la inn i denne posten på å søke på google heller, så finner du fort ut svaret :)

#122693  av Neemi

Og fra de av oss som gidder å hjelpe til med det du spør om istedet for å komme med kommentarer:

http://www.club-honda.org

#122705  av aneriks

Neemi skrev:Og fra de av oss som gidder å hjelpe til med det du spør om istedet for å komme med kommentarer:

http://www.club-honda.org
takk nemi :)

#122724  av memo

får være måte på hva hvor late man skal være, kan ikke drive å svare på slike enkle spørsmål om og om og om igjen bare for at folk ikke orker bruke 7 sekunder på å lete :roll:

#122731  av egotrip

memo skrev:får være måte på hva hvor late man skal være, kan ikke drive å svare på slike enkle spørsmål om og om og om igjen bare for at folk ikke orker bruke 7 sekunder på å lete :roll:
men allikevel svarte du han .. og det tok deg sikkert mer en 7 sekunder å svare på det ..

#122733  av memo

jepp, noen må jo lære nye innbyggere? :D
hele teorien med et informasjonsforum blir jo kasta bort når de er thread på thread med samme info :)
blir umulig å finne fram i ting da.

steike så hårsåre alle er :lol:

#122736  av mr.two

memo skrev:jepp, noen må jo lære nye innbyggere? :D
hele teorien med et informasjonsforum blir jo kasta bort når de er thread på thread med samme info :)
blir umulig å finne fram i ting da.

steike så hårsåre alle er :lol:
jupp..har selv opplevd det.. :wink:
Men jeg er enig med deg Memo..et lite søk på google så har man svaret, eller på siden her for den saks skyld..er tatt opp før...søkefunksjonen er der av en grunn...Søk først, spør så hvis man ikke finner svaret.

#122778  av Neemi

Min tanke var at det går det jo an å svare på det han spør om samtidig som man lærer vekk om google og annet fint.
Det tar jo omtrent like lang tid som å gi han svar på noe annet enn det han spør om. Sånn litt satt på spissen.

Alle er ikke like drevne på databruk, uten at det betyr at de nødvendigvis er late.

#122802  av mr.two

Neemi skrev:Alle er ikke like drevne på databruk, uten at det betyr at de nødvendigvis er late.
Helt greit at ikke alle er drevne på databruk, men jeg går utifra at alle som har klart å trykke seg inn på denne siden kan lese....De trykket på div. linker for å komme seg inn, og da klarer de å trykke på søk også...bare sånn litt for å være vanskelig..

Det mest irriterende er ikke mennesker som snakker videre, men folk som avbyter når du prater :)

#122806  av Neemi

mr.two skrev:
Neemi skrev:Alle er ikke like drevne på databruk, uten at det betyr at de nødvendigvis er late.
Helt greit at ikke alle er drevne på databruk, men jeg går utifra at alle som har klart å trykke seg inn på denne siden kan lese....De trykket på div. linker for å komme seg inn, og da klarer de å trykke på søk også...bare sånn litt for å være vanskelig..

Det mest irriterende er ikke mennesker som snakker videre, men folk som avbyter når du prater :)
Eller noen kan ha gitt de denne linken direkte.
Poenget var at det går vel an å svare på det folk spør om.
Er sikkert en grunn til at de spør.

Signaturen min er ment som ironi, slik at folk skal forstå det du sier over her ;)

#122810  av mr.two

Neemi skrev:
mr.two skrev:

Eller noen kan ha gitt de denne linken direkte.
Poenget var at det går vel an å svare på det folk spør om.
Er sikkert en grunn til at de spør.

Signaturen min er ment som ironi, slik at folk skal forstå det du sier over her ;)
Ja da..spør man skal man få svar..selvfølgelig..men hvor late kan folk egentlig være...på de 30 minuttene han ventet på ditt svar kunne han ha funnet adressen 60 ganger..

Ironi er ikke min sterke side.. :?

#122813  av Neemi

Hehe...det er jo lov det.

Men speaking of you for å gå helt off-topic her.
Du mumlet noe om Esso for en stund tilbake...den nye....og sosialt og greier.
Ser aldri noen der jeg :?
Men tror vel kanskje jeg har sett deg passere i Strømmen om dagen.
Mye ute og kjører? Må gi lyd fra deg da.

#122849  av mr.two

Neemi skrev:Hehe...det er jo lov det.

Men speaking of you for å gå helt off-topic her.
Du mumlet noe om Esso for en stund tilbake...den nye....og sosialt og greier.
Ser aldri noen der jeg :?
Men tror vel kanskje jeg har sett deg passere i Strømmen om dagen.
Mye ute og kjører? Må gi lyd fra deg da.
Var nok ikke ute å kjørte her om dagen nei..mistet lappen for 3 uker siden, uaktsom kjøring...lå å logret litt i granfoss tunellen ved Lilleaker og ble stoppet av en sivil bil...pluss at ene coiloveren har sett bedre dager... :wink:
Driver å pusler litt med bilen når jeg har tid, men så lenge jeg ikke har lappen gir jeg litt f for å si det sånn... Esso var bra for noen måneder siden hvertfall, lol..aner ikke hva statusen er nå

#122853  av Neemi

Hehe....er vel mer enn noen dager siden bare ja, og at du har mistet lappen mistenkte jeg egentlig.
Ryktene flyr fort vet du ;)
Noe om en snut som egentlig var i sivil men som hadde sett deg snurre og så tilkalt noen som var på vakt og sånn.
Historier, historier.

Men da vil det si at det er en rød til i området her da, for jeg har sett en passere i Strømmen både før og etter dette.