TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor desperat gÃ¥r det ann Ã¥ bli?!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #122459  av DannyBoy

- Han sa at han ville at vi skulle bli Norges «Posh & Beckham», avslutter Pia Haraldsen. :lol: :lol: :lol: - men skal sies at hvem vil sende melding til HO?! Ho er jo like stygg som et fugleskremsel :?

Hentet ut ifra: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285731

Det der er noe av det mest tragiske jeg har lest på lenge.
Stakkars fyr, må være ganske flau nå, det ville i alle fall jeg hvert :P
Og han kommer jo til å bli mobba ihjel på laget sitt :D

#122468  av FireFox

Det må jo være kødd... tviler på at han ville gjort noe sånnt. :?:

#122480  av Magne

Står jo på VG nå at mora hans mente det var sjarmerende... Gjorde han dette her faktisk?... Virker slik da men...

Hehe... helt latterlig da.

#122486  av Fredrik

Magne skrev:Står jo på VG nå at mora hans mente det var sjarmerende... Gjorde han dette her faktisk?... Virker slik da men...

Hehe... helt latterlig da.
Ikke mye sjarmerende, etter min mening.. OM detta er tilfelle virker han rimelig desperat eller rett og slett sinnsykt PR-kåt..

#122488  av TheStig

har alltid likt den fyren der.. en stor klyse
 #122576  av BrennaRacing

DannyBoy skrev:- Han sa at han ville at vi skulle bli Norges «Posh & Beckham», avslutter Pia Haraldsen. :lol: :lol: :lol: - men skal sies at hvem vil sende melding til HO?! Ho er jo like stygg som et fugleskremsel :?

Hentet ut ifra: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285731

Det der er noe av det mest tragiske jeg har lest på lenge.
Stakkars fyr, må være ganske flau nå, det ville i alle fall jeg hvert :P
Og han kommer jo til å bli mobba ihjel på laget sitt :D
Riise er jo pr-kåt/pedo....Han henger med idol sandra å sånn jo...

#122579  av mr2die4

Pedo er vel strengt tatt å ta litt hardt i.Hun er vel 18 eller no?

#122582  av BrennaRacing

17 tror jeg...Jaja, tar kanskje litt i, men du ser poenget mitt :D

Han virker hvertfall sinnsykt Pr-kåt

#122607  av bullit

Ja den patetiske mammadalten der har alldri stått høyt i kurs hos meg ihvertfall :evil: Sandra tror jeg er over atten, men idol-tone har vel akkurat fyllt sytten og han har jo sendt den klyse-meldinga til hu og... Dro vel ikke så bra med damer den nye ferrarien hans da. Kanskje han skal prøve seg med en toyota :D

#122652  av cameleon

Sms eller ei. Fyre er og ser ut som en fjott. End of story.

#122653  av TheStig

bullit skrev:Ja den patetiske mammadalten der har alldri stått høyt i kurs hos meg ihvertfall :evil: Sandra tror jeg er over atten, men idol-tone har vel akkurat fyllt sytten og han har jo sendt den klyse-meldinga til hu og... Dro vel ikke så bra med damer den nye ferrarien hans da. Kanskje han skal prøve seg med en toyota :D
Haha, ja kanskje det er feil bil som er problemet hanns.. En nylakket Carina burde gjøre susen

#122658  av celicat23

Kjente folk pleier å få FINE damer, uansett hvordan de ser ut pga det er så mye horer rundt om kring. Men han her er kanskje bare rett og slett FOR stygg&klysete?

#122741  av BrennaRacing

xen hans var hvertfall grisedeilig..... :D Guro eller no

#122789  av Hyperion

Guri tror jeg det var... Men pr-kåt og klyse skal jeg være enig i at han er... Bra han er i Liverpool da, passer rett inn... hehe... ikke for å lage noen fotball-debatt men... :)
 #122797  av sw20

BrennaRacing skrev: Riise er jo pr-kåt/pedo....Han henger med idol sandra å sånn jo...

ho hadde ikkje e sakt nei til heller da...

har nettopp reparert bilen henna......